۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۲۳۲۱۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسا:

راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است

راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، گفت: راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بیان اینکه مطالبه گری حق همه مردم است، اظهار داشت: با اینکه مطالبه گری حق همه مردم است اما اینکه مطالبه خود را چگونه و با چه ادبیاتی مطرح کنند، مهم است.

وی افزود: جوان متدین، بسیجی، حزب الهی و ایرانی موقعی که می‌خواهد مطالبه گری کند هدفش این است که یک مشکلی که وجود دارد از بین برود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: جوان ایرانی ما دنبال همان ایران قوی است که مقام معظم رهبری فرمودند، دنبال آرمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، ادامه داد: تا امروز آنچه مطرح‌شده تعداد بسیاری اسلحه گرم را از مرزهای گوناگون وارد کشور کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: دشمنان اسلحه وارد می‌کنند دست نوجوان و جوان می‌دهند دست اغتشاشگر می‌دهند که با این اسلحه چه کنند؟ اسلحه دست این‌ها می‌دهند که مردم را بکشند کشته سازی کنند و فضا را ملتهب کنند و به این طریق ایران را به یک سوریه دیگری تبدیل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خطاب به دشمنان، گفت: به‌طور یقین دشمنان اشتباه فکر می‌کنند مگر می‌شود این مردم را با مردم جاهای دیگر مقایسه کرد؟ این مردم در سایه هدایت‌های مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه مقام معظم رهبری بصیرت پیداکرده و فریب توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی را نمی‌خورند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات