۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۲۳۲۳۹
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

برخی عالمان بی خرد می کوشند که آتش فتنه در کشور خاموش نشود

برخی عالمان بی خرد می کوشند که آتش فتنه در کشور خاموش نشود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: برخی از عالمان بی خرد و بی عمل با سخنانی که بوی فتنه و بلوا می دهد، می کوشند آتش اغتشاشات در کشور خاموش نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در نشست بصیرتی با جمعی از بسیجیان و طلاب کرمانشاهی در سخنانی اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر در کشور نقش پررنگ دشمنان به ویژه رسانه ها و شبکه های ماهواره ای معاند به خوبی هویدا بود.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: دشمنان منطقه ای و جهانی هرگز نمی توانند ایرانی مقتدر را تحمل کنند زیرا تداوم و استمرار قدرت ایران بسیاری از منافع سیاسی و اقتصادی آنان را به خطر می اندازد، لذا به دنبال تضعیف این نظام هستند.

وی گفت: بی شک ماه ها قبل از آغاز اغتشاشات در کشور، اتاق فکر یا همان اتاق جنگ دشمنان فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده بود و تنها به دنبال یک بهانه برای آغاز رسمی این آشوب ها بود که فوت مهسا امینی شروعی بر این توطئه بود.

حجت الاسلام کریمی اظهار داشت: فوت مهسا امینی برای مدعیان دروغین حقوق بشر و عوامل برانداز هیچ اهمیتی نداشت و تنها چیزی که در این میان برای دشمنان حائز اهمیت بود، بهانه ای برای شعله ور کردن آشوب های خیابانی در کشور بود.

این استاد حوزه علمیه حمایت دشمنان از اغتشاشات داخل کشور را بی سابقه دانست و گفت: تاکنون در هیچ جای جهان تا این حد رسانه های مقابل برای تخریب رقیب و دشمن خود تلاش نکرده اند، ولی امروز به عینه می بینیم که تمام شبکه های ماهواره ای که با این نظام موازات و سر عناد دارند، همه متحد شده اند به امید اینکه این اقتدار را از ایران بگیرند.

حجت الاسلام کریمی اظهار داشت: از سویی دیگر برخی از عالمان بی خرد و بی عمل با سخنانی که رسما بوی فتنه و بلوا می دهد، می کوشند که اولا آتش این فتنه ها در کشور خاموش نشود و دوم اینکه به دنبال به راه اندازی یک جنگ قومیتی و مذهبی هستند که نمونه هایی از این تلاش در هفته های اخیر به عینه قابل مشاهده بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ رسانه هاست و بی شک کشوری و جبهه ای موفق است که بهتر و درست تر از قدرت رسانه ای و تبلیغی خود استفاده کند، بنابراین می طلبد که با بهره بردن از پتانسیل های داخلی و نیز با تولید محتوا تلاش های رسانه های معاند برای تداوم اغتشاشات در کشور را خنثی کنیم.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود گفت: هر عقل سلیمی می داند که این آشوب های خیابانی که با حضور 50 تا 100 جوان برپا می شود عاقبتی ندارد، لذا کسانی که از روی هیجان و یا ساده لوحی خود به خیابان ها می آیند باید بدانند که نوعی نقش پیاده نظام و نیروی دشمنان این انقلاب را بازی می کنند و این خود خیانت به این انقلاب و خون شهداست./1400/

ارسال نظرات