۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۴۵۸
ویژه مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد؛

هم اندیشی مسائل روز جامعه با حضور نماینده ویژه دادستان استان اصفهان

هم اندیشی مسائل روز جامعه با حضور نماینده ویژه دادستان استان اصفهان
اصفهان ـ حجت الاسلام مشگدار گفت: جلسه هم اندیشی نخبگان عرصه تبلیغ برای بررسی مسائل روز جامعه با حضور محمد محسنی، نماینده ویژه دادستان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام هادی مشگدار، رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین گفت: جلسه هم اندیشی نخبگان عرصه تبلیغ برای بررسی مسائل روز جامعه با حضور محمد محسنی، نماینده ویژه دادستان و معاون اجتماعی دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در مواجهه با نخبگان، مسئولان، عالمان دینی و اشخاصی که در مسند هدایت مردم قرار دارند، «جهاد تبیین» ارزش مضاعف پیدا می‌کند، به این دلیل که مجاهدت مضاعفی لازم است تا فردی که در رأس دستگاه تبلیغی یا رسانه‌ای است، مطلب برایش روشن شود تا بتواند برای دیگران روشنگری کند. لذا یکی از مهم‌ترین مخاطبان تبیین، نخبگان، مسؤولان و مدیران هستند.

حجت الاسلام مشگدار با بیان این که تبیین مقدمه‌ای خواهد بود برای اصلاح، تحول و مطالبه درست، تصریح کرد: برنامه هم اندیشی مبلغان نخبه به صورت ماهانه و با دعوت از مدیران ارشد استان برنامه ریزی شده است و به صورت منظم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: در این جلسات با توجه به فضای خاص حاکم بر آن، مبلغان اجازه دارند به صورت مستقیم سؤالات و شبهات خود را با مسؤل مدعو مطرح کرده و پاسخ های ارائه شده را به بحث و گفت و گو بگذارند./1304/

هم اندیشی مسائل روز جامعه با حضور نماینده ویژه دادستان استان اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات