۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۲۴۱۷۴

مسابقه «تبیین هنرمندانه» برای کاربران دارای نقش تولیدگر در سامانه اشراق

مسابقه «تبیین هنرمندانه» برای کاربران دارای نقش تولیدگر در سامانه اشراق
اداره تولید و تامین محتوا فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف استفاده از ظرفیت های تولیدگران در شبکه فعالان رسانه های نوین مسابقه تبیین هنرمندانه را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اداره تولید و تامین محتوا فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای فعال سازی کاربران دارای نقش تولیدگر با گرایش متن، گرافیک و تدوین در سامانه اشراق و با هدف استفاده از ظرفیت های تولیدگران در شبکه فعالان رسانه های نوین مسابقه تبیین هنرمندانه را برگزار می کند.

موضوعات اولویت دار برای تولید محتوا، امربه معروف و نهی از منکر، تحکیم خانواده، تمدن نوین اسلامی، تهاجم فرهنگی، توصیفات مومنین، کافران و منافقان در کلام وحی، جریان های انحرافی، جهاد تبیین، سبک زندگی، عفاف و حجاب و سواد رسانه و فضای مجازی است.

قالب های تولید اگر به صورت متن باشد شامل متن کوتاه، توئیت، یادداشت، داستان کوتاه و اگر گرافیک باشد شامل عکس نوشته، پوستر و اینفوگرافی می شود و اگر به صورت تدوینی باشد شامل موشن گرافی، کلیپ تصویری و پادکست صوتی می شود.

جوایز تعیین شده برای مسابقه تبیین هنرمندانه برای قالب های متنی به نفر برگزیده 2 میلیون تومان و سفارش تولید اثر برای ماه مبارک رمضان و برای نفرات شایسته تقدیر 5 جایزه 1 میلیون تومانی و سفارش تولید اثر برای ماه مبارک رمضان و برای قالب های گرافیکی به نفر برگزیده 3 میلیون تومان به همراه سفارش تولید اثر برای ماه مبارک رمضان و برای نفرات شایسته تقدیر 5 جایزه 1.5میلیون تومانی به همراه سفارش تولید اثر برای ماه مبارک رمضان می باشد.

همچنین برای قالب های تدوینی به نفر برگزیده 5 میلیون تومان همراه با سفارش تولید اثر برای ماه مبارک رمضان وبه نفرات شایسته تقدیر جایزه 2.5 میلیون تومانی به همراه سفارش تولید اثر برای ماه مبارک رمضان است.

علاوه براین برای شرکت کنندگان در این مسابقه مزایای دیگری همچون حمایت مالی از تمامی آثار ارسالی دارای  امتیاز 60 به بالا در واحد ارزیابی اداره تولید، حمایت آموزشی با ارائه کد تخفیف 80 درصدی ویژه شرکت کنندگان با امتیاز خروجی محتوا پایین تر از 60، 20 درصد حمایت بیشتر(بر اساس مولفه های تولیدگر سامانه اشراق) برای فعالیت های تعریف شده بر اساس موضوعات اولویت دار و 10 درصد حمایت بیشتر از محتواهایی انتشار یافته در یک یا چند محیط با کاربر انبوه.

همچنین حمایت گروهی ویژه برای تولیدات گروهی؛ ( هزینه های زیر ساخت و اینترنت و ....)، دعوت به کارگاه حضوری برای کنشگران پرتلاش، خدمت مشاوره در جهت رشد و ارتقاء مهارتی و ثبت سابقه تبلیغ مجازی در سامانه های حوزوی(اشراق - مرکز خدمات).

زمان شروع فراخوان مسابقه از روز شنبه 28 آبان ماه 1401 لغایت چهارشنبه 30 آذرماه 1401 است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه:

برای کاربران داری نقش تولیدگر در سامانه اشراق: تکمیل فرم  فراخوان به آدرس https://accounts.eshragh.ir/node/7328 و سپس کمتر از 48 ساعت کاری با دریافت پیامک و تعریف فعالیت توسط کارشناس؛ تا 30 آذر  1401 فرصت برای ارسال محتوا(ارسال محتوای تولید شده) از طریق میزکار سامانه اشراق، بخش فعالیت های من به صورت فردی و گروهی وجود دارد.

برای سایر تولیدگران فضای مجازی: ثبت نام اولیه در سامانه اشراق به آدرس: به آدرس https://ticketing.eshragh.ir/user/login و گرفتن نقش تولیدگر و سپسس تکمیل فرم فراخوان در آدرس ttps://accounts.eshragh.ir/node/7328

مسابقه «تبیین هنرمندانه» برای کاربران دارای نقش تولیدگر در سامانه اشراق

ارسال نظرات