۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۲۶۶۸۹
حجت الاسلام نقدعلی:

برای برطرف کردن مشکلات با کسی خویشاوندی نداریم

برای برطرف کردن مشکلات با کسی خویشاوندی نداریم
حجت الاسلام نقدعلی گفت: همانطور که حجاب حائز اهمیت است مباحث اقتصادی نیز از اهمیت برخوردار است و در برطرف کردن مشکلات با کسی خویشاوندی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع مردم خمینی‌شهر، با بیان اینکه مسیر بصیرت با وجود زهرای اطهر(س) برای همگان روشن شد و مردم را نسبت به شناخت فتنه ها بیداری داد، گفت: فتنه در تمام دوران‌ها وجود دارد، دشمن بر این باور بود که می تواند انقلاب اسلامی را نابود کند اما به لطف پرودگار و بصیرت مردم این بار هم شکست خورد.

وی در ادامه با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: دختر نبی مکرم اسلام در خطبه فدکیه به مردم سیر و گرسنه هوشیاری داد و آنها را متوجه این مطلب کرد که اگر در فتنه‌ها حرکتی نکنند دشمن آنها را مانند خوردن آب می‌بلعد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان فداکاری‌های امام علی(ع) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه بیان می فرماید امیرالمؤمنین(ع) با جهادهای بی وقفه خود شما را از دهان گرگ بیرون کشید تا زمانی که نفاق شما بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) آشکار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ایجاد حوادث به اذن خداست تا منافقان از افراد خالص غربال شوند و فتنه های آخر الزمان موجب نابودی منافقان است. در زمانه ای قرار گرفته ایم که باوجود جنگ ترکیبی که رسانه ها مدیریت آن را بر عهده دارند افراد در دوجبهه حق یا باطل قرار گرفته اند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که غفلت ضررهای زیادی به دنبال دارد ادامه داد: دشمن راه های فراوانی برای جذب مردم با فراخوان و ایجاد اغتشاش در کشور انجام داد اما اقتدار جمهوری اسلامی ایران اجازه ورود دیگران به مسائل داخلی را نمی دهد.

حجت الاسلام نقدعلی به برکناری رییس بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات با کسی خویشاوندی نداریم و دیدید که رییس بانک مرکزی برکنار شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس بر مسائل کشور نظارت دارد، تصریح کرد: با تصمیم‌هایی که در مجلس گرفته می شود افقهای خوبی پیش رو داریم، اما جنگ اقتصادی را نباید فراموش کرد و به هیچ‌وجه نباید دولت آقای رئیسی را با دولت‌های قبلی مقایسه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین فضا جوی فراهم ‌می شود که مردم سپرده های خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنند و این جنگ دلار و سکه را دشمن از طریق فضای مجازی بین مردم کشانده است. گران شدن دلار از نظر اقتصادی واقعیت ندارد و این جو رسانه ای است که دلارها برای آن هزینه شده همانگونه که در جنگ صفین با تکه کاغذی مردم تحت تاثیر قرار گرفتند و بقیه مسائل پیش آمد.

حجت الاسلام نقدعلی شرط پیروزی در این جبهه را خالص بودن در راه خدا عنوان کرد و گفت: بحث حجاب و رعایت شئون دینی از مواردی است که این روزها مطرح شده و قوای سه گانه باید مجدانه در این امر کوشش کنند و به همین منظور طوماری به کمک دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر تهیه و در جایگاه هیأت رییسه مجلس قرار داده شد. البته همانطور که حجاب حائز اهمیت است مباحث اقتصادی نیز از اهمیت برخوردار است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال رشد بسیاری در تمام زمینه ها داشته و دشمنان در طول این سال‌ها خنجرهای فراوانی بر پیکر نظام اسلامی وارد نموده اند به قصد اینکه امید را در دل مردم خاموش کنند اما غافل از اینکه ایمان مردم قوی تر می شود و امروز هزاران سرباز گمنام امام زمان (عج) به پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی برخاسته اند و مظلومیت جبهه حق رقم نخواهد خورد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات