۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۱۳۲
کتاب‌نما؛

تجدید چاپ مجموعه‌ی پنج جلدی نقش و رسالت زن

تجدید چاپ مجموعه‌ی پنج جلدی نقش و رسالت زن
مجموعه‌ی پنج جلدی «نقش و رسالت زن» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) تجدید چاپ شد.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، مجموعه‌ی پنج جلدی «نقش و رسالت زن» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) تجدید چاپ شد.

این مجموعه‌ی پنج جلدی با عنوان «نقش و رسالت زن» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است که به ترتیب با عناوین فرعی «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی»، «الگوی زن»، «زن و خانواده»، «جایگاه و مسائل زنان در اسلام و تجدد» و «عرصه‌های حضور اجتماعی زن» منتشر شده است.

در استخراج، گردآورى و دسته‌بندى سخنان معظّمٌ‌له و ارائه‌ی آن در قالب اثر حاضر، تمامی سخنرانی‌ها و پيام‌هاى ايشان درباره‌ی زنان، از آغاز پيروزى انقلاب اسلامى تا سال۱۳۹۲ حتّی سخنانی که رسانه‌ای نشده است ـ مانند توصیه‌هایی که هنگام خواندن خطبه‌ی عقد به جوانان داشته‌اند ـ مورد بررسى قرار گرفته است.

مجموعه پنج جلدی «نقش و رسالت زن» به کوشش دکتر امیرحسین بانکی پور و همکارانش تهیه شده است و در حال حاضر چاپ ۱۳ ام کتاب «عفاف و حجاب در سبک زندگی‌ ایرانی‌ اسلامی»، چاپ ۱۱ ام کتاب «الگوی زن»، چاپ ۱۱ ام کتاب «زن و خانواده»، چاپ ۹ ام کتاب «جایگاه و مسائل زنان در اسلام و تجدد» و چاپ ۱۰ ام کتاب «عرصه‌های حضور اجتماعی زن» روانه‌ی بازار نشر شد.

علاقه مندان می‌توانند این مجموعه کتاب را از کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور یا از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه نمایند.

منبع: khamenei.ir
ارسال نظرات