۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۲۸۷۹۱
مدیرکل ارشاد استان اصفهان:

اصفهان میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود

اصفهان میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود
اصفهان _ تمنایی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان گفت: ۱۸ فیلم در بخش سودای سیمرغ به تأیید رسیدند که امیدوار هستیم همه این فیلم‌ها در اصفهان نمایش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، بعد از ظهر امروز در نشست خبری سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان، از برگزاری جلسات کمیته‌های جشنواره فیلم فجر خبرداد و گفت: کمیته‌های اکران، هنرمندان، اطلاع رسانی و تبلیغات، فضای مجازی، کمیته برنامه‌های جنبی، کمیته نظارت و اختتامیه کمیته‌های این جشنواره هستند.

وی در ادامه با اشاره به ارسال ۷۲ فیلم به دبیرخانه جشنواره در تهران افزود:  ۱۸ فیلم در بخش سودای سیمرغ به تأیید رسیدند که امیدوار هستیم همه این فیلم‌ها در اصفهان نمایش داده شود. جشنواره از روز دوشنبه هفدهم بهمن‌ماه با تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد و تا ۲۳ بهمن ماه جشنواره ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ۲۴ بهمن ماه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اکران تولیدات فیلمسازان اصفهانی در سینما سپاهان پس از فراخوان و بررسی آثار در دستور کار جشنواره امسال قرار گرفته است.

تمنایی در ادامه خاطرنشان کرد: اصفهان دارای استعدادهای بسیار خوبی در حوزه فیلمسازی دارد ولی به خوبی از این استعدادها برای تولید فیلم در اصفهان با نیروهای اصفهانی استفاده نشده است و البته بزودی نخستین فیلم سینمایی بلند اصفهان تولید خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اسامی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ، اعلام کرد: امسال فیلم‌های سودای سیمرغ هرروز در ۳ سانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ اکران خواهد شد و فیلم‌های در آغوش درخت، آه سرد، جنگل پرتغال، شماره ۱۰، پرونده باز است، روایت ناتمام سیما، هوک، چرا گریه نمی‌کنی، های‌پاور، بعد از رفتن، کت چرمی، هفت بهار نارنج، آن‌ها مرا دوست داشتند، استاد، عطر آلود، یادگار جنوب، بچه زرنگ و سرهنگ ثریا در اصفهان اکران خواهد شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات