۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۳۴۳۲۸
کتاب‌نما؛

کتاب انقلاب در گام دوم، شرح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

کتاب انقلاب در گام دوم، شرح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
کتاب انقلاب در گام دوم؛ شرح و تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی انقلاب کبیر اسلامی است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، کتاب انقلاب در گام دوم؛ شرح و تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی انقلاب کبیر اسلامی است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی در ۳۸۹ صفحه چاپ و منتشر شده است.

کتاب حاضر، به شرح و تبیین بیانیۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت 40 سالگی انقلاب کبیر اسلامی پرداخته است.

این کتاب در چهار فصل فراهم شده است که ابتدا تصویری از گذشته چهل ساله انقلاب ارائه می کند. هم چنین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال بیان شده است و سپس به شرح و توضیح بیانیه گام دوم پرداخته است.

فصل اول: انقلاب در چله نخست
فصل دوم: برکات انقلاب 40 ساله
فصل سوم: انقلاب در گام دوم
فصل چهارم: توصیه هایی برای آینده

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صادر فرمودند. بیانیه‌ی گام دوم انقلاب تجدید مطلعی است باملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی هستند و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم می‌زنند.

جملاتی از بیانیه گام دوم انقلاب

این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام زمان (عج) است نزدیک خواهد کرد.

ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی 

از میان همه‌ی ملّت‌های زیر ستم، کمتر ملّتی به انقلاب همّت می‌گمارد؛ و در میان ملّت‌هایی که به‌پاخاسته و انقلاب کرده‌اند، کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت رسانده و به‌جز تغییر حکومت‌ها، آرمان‌های انقلابی را حفظ کرده باشند. امّا انقلاب پُرشکوه ملّت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده است. درودی از اعماق دل بر این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم می‌شود.

جهت خرید این کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات