۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۳۴۶۳۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

حوزه علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش بیش از ۳۵۰ طلبه جدید الورود است

حوزه علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش بیش از ۳۵۰ طلبه جدید الورود است
مهرابی به فعالیت ۱۳ مدرسه علمیه خواهران استان اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران آماده پذیرش بیش از ۳۵۰ طلبه جدید الورود است.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به اینکه مهلت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان تا پایان اردیبهشت ماه اعلام شده است، بیان داشت: امکان تمدید مهلت نام نویسی وجود دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش طلاب جدید الورود هستند، افزود: ظرفیت پذیرش مدارس علمیه خواهران لرستان امسال بیش از 350 طلبه اعلام شده است.

وی با اشاره به نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه خواهران استان لرستان عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۶۸ نفر در سطح ۲ و ۴۶ نفر در سطح سه نام نویسی کرده اند.

مهرابی مهم ترین معیار و ملاک پذیرش را کییت محوری خواند و گفت: با توجه به شرایط داوطلبان آمار پذیرش متغییر خواهد بود و ممکن است آمار پذیرش افزایش یابد.

وی با اشاره به تحصیل طلاب در سطح سه حوزه علمیه بیان کرد: طلاب هم اکنون در رشته های تفسیر، علوم قرآنی و تاریخ در مرکز تخصصی زینبیه(س)خرم آباد، کلام گرایش امامت در مدرسه علمیه محدثه(س)بروجرد، فقه و اصول در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در حال تحصیل می باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان به تحصیل طلاب لرستانی در سطح چهار حوزه اشاره کرد و گفت: طلاب خواهر در رشته سیر تطبیقی سطح ۴ در مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد مشغول تحصیل هستند و این مدرسه علمیه امسال نیز پذیرش طلبه دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات