۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۳۵۸۴۵
حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری مناسب از ظرفیت جامعه خیرین حوزه سلامت

ضرورت بهره گیری مناسب از ظرفیت جامعه خیرین حوزه سلامت
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران وجود جامعه خیرین را یک فرصت ارزشمند دانست و گفت: باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت توسعه زیرساخت های درمانی به خوبی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با  دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ضمن تقدیر از همه کسانی که در مسیر سلامت مردم خدمات ارائه می‌کنند، اظهار داشت: کمک 250 میلیارد تومانی جامعه خیرین سلامت که با افزایش 80 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده جای تقدیر داد.

وی، وجود جامعه خیرین را یک فرصت ارزشمند دانست و افزود: باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت توسعه زیرساخت های درمانی به خوبی بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری با بیان این که در مازندران هنوز اطلاع‌رسانی مناسبی در حوزه خیرین سلامت انجام نگرفته، عنوان کرد: باید با تبیین صحیح ابعاد و مشکلات حوزه سلامت، درمان و بهداشت از این ظرفیت ها بیشتر بهره گرفت.

وی با تاکید بر این که حوزه آموزش نباید مغفول واقع شود، ادامه داد: تکمیل دانشکده‌های نیمه کاره از جمله موارد مهم برای جلب خیرات خیرین است.

امام جمعه ساری با بیان این که برای بهداشت و پیشگیری باید توجه بیشتری نسبت به درمان داشته باشیم،  تصریح کرد: نظارت و کنترل زمینه‌های بیماری و آفت‌ساز همچون؛ مصرف بی‌رویه سمومات در اقلام کشاورزی، آلاینده‌های شیمیایی و زباله‌های صنعتی ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که خیرین در دنیایی که خودخواهی و جلب نفع برای خود شعار جهانی است، به فکر دیگران هستند بسیار ارزشمند است، گفت: باید از ظرفیت خیرین در حوزه بهداشت به خوبی استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید به نقش انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا که زمینه را برای چنین اقدامی ایجاد کردند تا خیرین در این حوزه کار کنند توجه شود، تصریح کرد: حمایت ها و تشویق های صورت گرفته موجب شده امروز شاهد این موج مناسب در حوزه بهداشت و درمان باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات