۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۳۶۴۱۲
با حضور حجت الاسلام روستاآزاد؛

گردهمایی دو روزه مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلغات اسلامی در اصفهان برگزار شد

گردهمایی دو روزه مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلغات اسلامی در اصفهان برگزار شد
گردهمایی مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه مشهد، اصفهان، نمایندگی های تهران، خوزستان و ایرانشهر با حضور حجت الاسلام روستاآزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گردهمایی مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعبه مشهد، اصفهان، نمایندگی های تهران، خوزستان  و ایرانشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد و به میزبانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و به مدت دو روز برگزار شد.

حجت الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: بررسی سیاست ها و اولویت های موضوعی تبلیغ، توجه ویژه به مبلغان تخصصی و تشکیل و حمایت از گروه های تبلیغی در عرصه های مختلف، محوریت بحث های این گردهمایی بود.

وی با بیان این که یکی از آسیب های تبلیغ دین، نداشتن رصد کافی و سیاست گزاری لازم بر اساس پیمان سرزمینی و جغرافیایی است، افزود: سیاست و راهبرد معاونت فرهنگی تبلیغی در این گردهمایی توجه به نظام مسائل و اولویت بندی آن و نگاه راهبردی در حوزه تبلیغی دین بوده و مهم ترین وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی داشتن نگاه راهبردی تربیت مبلغ در حوزه های مختلف است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در پایان دو روز گردهمایی، با حضور در بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی از آخرین فعالیت ها و دستاوردهای این بنیاد بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات