۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۴۵۲۹۶
حجت الاسلام ممی زاده:

عملیات پیش دستانه گروه های مقاومت فلسطین، نقشه های اسرائیل را برهم زد

عملیات پیش دستانه گروه های مقاومت فلسطین، نقشه های اسرائیل را برهم زد
حجت الاسلام ممی زاده گفت: عملیات پیش دستانه و خنثی کننده گروه های مقاومت فلسطین، نقشه های رژیم صهیونیستی را برهم زد.

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، گفت: عملیات طوفان الاقصی بخاطر چند موضوع ضرورت داشت که توسط گروه های مقاومت اسلامی فلسطین انجام شود که الحمدلله با عنایات الهی و مجاهدت رزمندگان حماس شروع شد که می توان گفت این عملیات مهم و تاریخی عکس العمل پیش دستانه حماس بود جهت سرکوب و خنثی کردن اقداماتی که رژیم صهیونسیتی تصمیم داشت انجام دهد.

وی افزود: عملیات پیش دستانه و خنثی کننده گروه های مقاومت فلسطین، نقشه های اسرائیل را برهم زد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی تخریب مسجدالاقصی و استقرار دوهزار یهودی جدید را می خواست وارد سرزمین های اشغالی کند و حتی با عادی سازی روابط نامشروع با کشورهای منطقه اقدام به حذف کامل فلسطین نماید که تمامی اینها خنثی گردید.

وی ادامه داد: علت عصبانیت و دیوانگی رژیم صهیونسیتی بخاطر برباد رفتن سرمایه گذاری هایشان می باشد و از دستاوردهای عملیات بزرگ الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه می توان به شکستن هیمنه اسرائیل، آشکار شدن هیمنه پوشالی اسرائیل، مهاجرت معکوس یهودیان، تقویت اعتماد به نفس جبهه مقاومت، از بین رفتن زمینه های عادی سازی، همگرایی در جهان اسلام و کل دنیا علیه رژیم کودک کش صهیونیستی است.

حجت الاسلام ممی زاده یادآور شد: تبدیل شدن فلسطین به اولین مسئله کل دنیا، باور پذیری فروپاشی اسرائیل که به زودی ان شاءالله اتفاق خواهد افتاد، می توان نام برد.

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی استان بیان کرد: عکس العمل دیوانه وار اسراییل و انتقام گرفتن از زنان و کودکان مظلوم فلسطین هم نشان از فروپاشی این لانه عنکبوت دارد.

حجت الاسلام ممی زاده در پایان اظهار کرد: اما در آخر اینکه رژیم صهیونسیتی طی یکماه است چند عملیات انجام داده اما در تمامی عملیات ها شکست خورده است و این یعنی نابودی اسرائیل نزدیک است و دنیا هم فهمید که این رژیم سست تر از لانه عنکبوت است.

ارسال نظرات