۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۴۶۱۴۷

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با خانواده شهید حجت الاسلام فلاح

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با خانواده شهید حجت الاسلام فلاح
حجت‌الاسلام محققی و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی در ادامه سفر خود به شهر کاشان با خانواده شهید غلامعلی فلاح دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی در ادامه سفر خود به شهر کاشان با حضور در منزل خانواده شهید غلامعلی فلاح از شهدای دفاع مقدس با خانواده شهید فلاح دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدار با تجلیل از رشادت و ایثارگری شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع امنیت، جامعه را از هر جهت مدیون شهدا دانست.
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با خانواده شهید حجت الاسلام حاج علی فلاح
 
مدیرعامل خبرگزاری رسا با بیان این که شهدا حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند اظهار داشت: ما هرچه تلاش و کوشش کنیم نمی توانیم ذره ای از دِین شهدا و خانواده های آنان را ادا کرده و جبران کنیم.
 
حجت‌الاسلام محققی با اشاره به نقش مادران شهدا در تربیت فرزندان صالح خاطرنشان کرد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح است و در امر تربیت، نقش مادران شهدا بسیار مهم و اثر گذار است.
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با خانواده شهید حجت الاسلام حاج علی فلاح
در این دیدار صمیمی درباره ویژگی‌های اخلاقی و فعالیت‌های شهید حجت الاسلام غلامعلی فلاح خاطراتی از زبان خانواده و همرزمان آن شهید والامقام بازگو شد.
 
شهید فلاح از مبارزان دوران رژیم شاهی بود که توسط ساواک دستگیر و روانه زندان شده بود. 
 
وی از پیشگامان دفاع از میهن اسلامی در ماه‌های اولیه آغاز دفاع مقدس بود که با رشادت‌های خود به رزمندگان روحیه می‌داد. 
 
شهید غلامعلی فلاح مورد اعتماد فرماندهان جنگ؛ خصوصاً سردار حاج علی فضلی و طرف مشورت فرماندهان تیپ المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بود.
این شهید والامقام در ماه‌های آغازین حمله متجاوزان بعثی به ایران در تهیه اسلحه و مهمات کوشش می‌کرد و بیانات امام راحل را درباره اهمیت مبارزه با نیروهای وابسته به صدام در بین رزمندگان پخش می‌کرد.
 
حجت الاسلام غلامعلی فلاح آرزوی شهادت داشت و دعا می کرد که مانند جده سادات حضرت زهرا سلام الله علیها مدفنش گمنام باشد؛ از این رو پس از آنکه در نبرد فتح المبین به شکار تانک‌های متجاوز دشمن رفته بود به فیض شهادت نائل آمد و تاکنون پیکر مطهرش مراجعت نکرده است.
 
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با خانواده شهید حجت الاسلام فلاح
 
ارسال نظرات