۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۵۰۱۹۴
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان:

خروجی انتخابات باید عامل تحول در کشور باشد

خروجی انتخابات باید عامل تحول در کشور باشد
اصفهان ـ خلیلیان گفت: در مقطع کنونی تصمیم درست گرفتن عامل تحول و ایجاد تغییرات در جامعه خواهد شد و هر جریانی می‌تواند در این جهاد تصمیم مؤثر و مفید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اکبر خلیلیان رییس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه حرکت انتخابات و شورای ائتلاف در مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: تحولی به نام انتخابات اساس کشور و از مسائل مهم کشور است، این تحول نباید به یک تنازع سیاسی کور و فعالیت‌های انتخاباتی کور تبدیل بشود، برخی در این مسیر معتقد هستند بجای پیگیری تحول در مسیر قانون باید در خیابان‌ها تحول ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: این افراد که بدنبال تحول در خیابان و ترک انتخابات هستند باید بدانند مانند منافقین که روزی ۹۰۰ عملیات در شهرها انجام می‌دادند و مانند دشمنانی نظیر آمریکا و صدام و اسرائیل، تحول مد نظر آنها نتیجه بخش نخواهد بود و موفق به ایجاد تحول و برهم زدن قانون اساسی نخواهند شد.

خلیلیان با تأکید بر اهمیت پیروی افراد از قانون اساسی، اظهار کرد: در این عرصه رسانه‌ها می‌توانند نقش اساسی و مهمی ایفا کنند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند. درحالی که شاهد هستیم دشمن به قدرت ما اذعان دارد، برخی رسانه‌های داخلی در فضای مجازی در حال تخریب و تحقیر کشور هستند و خود را کوچک می‌بینند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان به دستاوردهای کشور در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی اشاره کرد و افزود: برخی افراد در داخل کشور خود را کوچک فرض می‌کنند دشمن را بزرگ می‌دانند، امروز دشمن به جوان می می‌گوید انتخابات فایده نداره و در زمینه‌های مختلف دشمنان در حال القا ناامیدی و ناکار آمدی هستند و باید پاسخ داده بشود به شبهات دشمن تا نسل جوان خیال نکند انتخابات فایده ندارد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز ضروری جامعه ما جهاد تصمیم است، تصریح کرد: در مقطع کنونی تصمیم درست گرفتن عامل تحول و ایجاد تغییرات در جامعه خواهد شد و هر جریانی می‌تواند در این جهاد تصمیم مؤثر و مفید باشد. نقش یک فرد در تصمیمات مهم می‌تواند بسیار مؤثر باشد، مردم ایران سالها مسلمان بودند ولی هرگز انقلابی مانند انقلاب اسلامی رقم نزدند، این نشان دهنده جایگاه رهبری است و هرکسی می‌تواند در کل سیستم تظام و انقلاب و کشور با رأی خود مؤثر باشد.

خلیلیان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ما مسیر طولانی و دشواری را برای پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوت و در ادامه شکست دادن صدام و پشتیبانان صدام طی کردیم و این دستاوردها ما را امیدوار به آینده می‌کند، از سویی اداره کردن کشوری که در بدترین تحریم‌ها قرار گرفته است، با همه ضعف‌ها و اشکالات نشان دهنده توانایی ما و امیدواری به آینده است. 

وی ادامه داد: نگاه منفعت طلبانه و خودمحوری از سوی برخی نمایندگان و مسؤولان و کشمیری‌های قوه مجریه، قوه قضاییه و قوه مقننه ضربه‌هایی به کشور می‌زنند اما این موضوع به معنای فساد و نهادینه شدن مشکلات و مفاسد در کل کشور نیست. در سیستم‌های ما کشمیری‌هایی هستند که مانع تحقق اهداف نظام هستند که مبارزه با آنها دشوار است. 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به توانمندی افراد در انتخاب آنها به عنوان نامزد انتخاباتی در لیست‌های تشکل‌ها و احزاب، اظهار کرد: مسأله توانمندی نامزدهای انتخاباتی یک موضوع جدی است که با سنجش سوابق و عملکرد افراد برای مردم قابل بررسی است، نمایندگان یا باید تحول ایجاد کنند یا ناچار هستند به حفظ وضع موجود یا از دست دادن شرایط موجود که در هر صورت متضرر خواهند شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات