۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۵۲۹۲۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:

دانشگاه آزاد اسلامی تمدن ساز است

دانشگاه آزاد اسلامی تمدن ساز است
حجت الاسلام خیری ضمن تاکید براینکه دانشگاه آینده و تمدن ساز است، گفت: دانشگاه جایی است که در آنجا علم و اخلاق کامل می‌شود و می‌تواند سبک زندگی بر پایه مهدویت را پایه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن خیری ریاست دانشگاه آزاد قم در آیین اختتامیه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با تلاوت آیه ۳۵ سوره نور، اظهار داشت: در این آیه منظور از «کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ» حضرت زهرا سلام الله علیها، «شَجَرَةٍ مُبَارَکَةٍ» پیامبر صل الله و علیه و آله، «نُورٌ عَلَى نُورٍ» امامان شیعه و «یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَنْ یَشَاءُ» حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با تاکید براینکه سنت حسنه جشنواره امامت و مهدویت را آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پایه گذاری کرد، تصریح کرد: این جشنواره روز به روز نورانی‌تر می‌شود و استقبال گسترده‌ای از سوی اساتید و دانشجویان از این جشنواره را شاهدد هستیم.

حجت الاسلام خیری با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره امامت و مهدویت در مشهد برگزار شد، ابراز کرد: بعد از چهل روز که استان‌ها برنامه‌های متنوعی را ارائه کردند، اختتامیه این جشنواره به برکت کریمه اهل بیت علیهم السلام در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی ضمن تاکید براینکه دانشگاه آینده و تمدن ساز است، گفت: دانشگاه جایی است که در آنجا علم و اخلاق کامل می‌شود و می‌تواند سبک زندگی بر پایه مهدویت را پایه ریزی کند و تقدیر دانشگاه آزاد از کسانی که در بحث مهدویت زحمت کشیدند شایسته است.

ارسال نظرات