۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۵۴۳۵۸
حجت الاسلام ناجی مطرح کرد؛

برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان اصفهان

برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان اصفهان
اصفهان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان اصفهان را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، امشب در نشست خبری روز جهانی قدس، در خصوص برنامه های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت:  شاید بتوان گفت راهپیمایی و برنامه روز قدس امسال مثل و مانندی در کل دوران انقلاب ندارد، چرا که در جایگاهی قرار داریم که رژیم پلید صهیونیست در ضعیف ترین جایگاه در تمام تاریخ انقلاب و ما در قوی‌ترین جایگاه قرار داریم.
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر ما در جایگاهی قرار داریم که سخنگوی ارتش رژیم صهونیستی رسماً اعلام می کند که توان فریب مردم را ندارد و نه تنها حماس را نمی تواند جمع کند بلکه نمی تواند آن را خلع سلاح کند.
 
حجت‌الاسلام ناجی با اشاره به تشابه سخنان سخنگوی رژیم صهیونیستی و مقام معظم رهبری که فرمودند در جایگاهی که رژیم صهیونیستی قرار دارد چه آتش‌بس را بپذیرد چه نپذیرد آسیب‌دیده و شکست‌ خورده است، اظهار کرد: اتفاقاتی مانند بیمارستان شفاء غزه و یا حمله مستقیم به خاک کشورمان در کنسولگری سوریه ما را به یاد پایان فرمانروایانی که به افول افتاده‌اند انداخت.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که ژست حقوق بشری و دوستار محیط زیستی به خود می گیرند و رسانه‌ها را برای آن بخط می‌کنند غزه را محاصره کرده و می‌گویند یک‌مشت انسان حیوان‌نما در آن زندگی می‌کنند در حالی که  مردم غزه انسان‌های با کرامت هستند و ما اگر در خصوص بیمارستان شفا صحبت نمی‌کنیم به این دلیل است که نمی‌خواهیم از ناموس شیعه حرفی زده باشیم.
 
 وی با اشاره به اخذ کلمه شیعه و ارتباطش با مسلمانان غزه، تصریح کرد: طبق فتوای اهل سنت هر کس ولو به ظلم حاکم شود تبعیت از او واجب نیست و اگر حماس با اسرائیل می‌جنگد اعلام کرده‌اند که طبق فتوای مرجعیت شیعی که تنها عالِمیتی است که دستور به جنگ با اسرائیل می‌دهد می‌جنگیم.
 
حجت‌الاسلام ناجی با تاکید بر گره خوردن تاریخ با حوادث اخیر، بیان کرد: روز قدس امسال قطعاً با تمام روز قدس ها به شدت متفاوت است و همه ما مسوول هستیم آنچه در توان داریم ظهور و بروز بدهیم به این امید که امسال آخرین روز قدس باشد و از این پس آزادی قدس را جشن بگیریم.
 
 وی با بیان اینکه روز جهانی قدس فکر بزرگ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای تبدیل ملت‌های مسلمان به امت واحده است که در حال حاضر به نام جبهه مقاومت نامگذاری شده، گفت: پیام‌هایی در روزهای اخیر اعم از غزه شبیه کربلا شده و یا مرگ با عزت اولویت دارد بر زندگی با ذلت می‌شنویم که عجیب است و دیر نیست در غزه شعار یا لثارات الحسین شنیده شود.
 
 حجت‌الاسلام ناجی با اشاره به بیان معظم رهبری که فلسطین کلید رمز‌آلود ظهور است، ادامه داد: بر همین اساس از چندماه گذشته با آغاز طوفان الاقصی تمامی برنامه‌ها رنگ و بوی ضداستکباری به خود گرفت و برنامه‌ای سلسله وار جلو آوردیم.
 
 وی در خصوص شعار امسال روز قدس، اظهار کرد: شعار امسال روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار است که مسلمان و غیر مسلمان نمی‌شناسد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: اولین جلسه برنامه ریزی روز قدس اسفندماه بود که همه دستگاه‌ها و ارگان‌های سپاه، آموزش و پرورش و... را فراخوان زده و مصوباتی به آن‌ها ابلاغ شد.
 
وی افزود: ضمن کنگره شهدا که اجلاسیه مرکزی آن در اصفهان، در ۲۵ آبان است، جلسات و یادواره‌های  متعدد شهداء پیوست غزه و فلسطین را داشته‌ایم. 
 
حجت‌الاسلام ناجی تصریح کرد: ستاد روزجهانی قدس و کمیته‌های مربوطه آن در ۱۱۴ شهر و ۱۲۰ روستا شکل گرفت و اطلاع رسانی زمان و مکان مراسم آغاز شده و تصمیم بر اینکه راهپیمایی روز قدس امسال  در میدان امام (ره) باشد اول اسفند گرفته شد و برگزاری این‌ مراسم در مصلی اصفهان به کلی تکذیب می‌گردد.
 
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه مسیر راهپیمایی از همان هشت مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: شروع  راهپیمایی در اصفهان از ساعت ۹:۳۰ صبح و شروع مراسم داخل میدان امام (ره) ساعت ۱۰:۰۰ صبح اجرا خواهد شد اما در خوراسگان و احتمالا رهنان به دلیل شهادت سرتیپ زاهدی به صورت مجزا اجرا می‌شود.
 
 وی از برنامه‌های اجرایی در میدان‌ امام (ره) خبر داد و افزود: تئاتر ترکیبی فتح بیت المقدس در ابتدای مراسم و نغمات و برنامه های حماسی، پویش سرود پرواز فرشته‌ها مخصوص دانش‌آموزان، روایت طوفان مخصوص معلمان، غرفه‌های کودک، همخوانی گروه اسماء‌الحسنی بیّنه و سخنرانی یکی از نفرات اول کشور در میدان امام اجرا و پس از آن بلافاصله نماز ظهر در میدان امام (ره) اقامه خواهد شد.
 
 حجت‌الاسلام ناجی به تدابیر امنیتی در سراسر میدان امام‌(ره) اشاره کرد و اظهار کرد: حلقه‌ها و پوشش‌های امنیتی در اطراف حضرت امام و تمام‌ مسیرهای راهپیمایی کاملاً تدبیر شده و نیروهای امنیتی ما در این زمینه هوشیار هستند.
 
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه از همکاری اقشار مختلف مردم توسط شورای هماهنگی تبلیغات استان حمایت خواهد شد، تصریح کرد: بطور قطع جمعیت مردم به لطف و مدد حضرت حق از سال گذشته بیشتر خواهد بود./1304/
ارسال نظرات