۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۷۵۷۹۸۴
حجت الاسلام حقانی در گفت‌وگو با رسا:

تشییع میلیونی شهید آیت‌الله رئیسی، فاصله تحلیل معاندان با واقعیت را نشان داد

تشییع میلیونی شهید آیت‌الله رئیسی، فاصله تحلیل معاندان با واقعیت را نشان داد
استاد حوزه علمیه با اشاره به اظهار شادی عده ای قلیل، در پی شهادت آیت الله رئیسی، تشییع میلیونی شهدای خدمت را نشانه ای بر فاصله تحلیل های همیشگی دشمنان و معاندان نظام، با واقعیت دانست.

حجت الاسلام محمدمهدی حقانی استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در بررسی اظهار شادی ضد انقلاب و شبکه های معاند پس از شهادت رئیس جمهور بیان داشت: اگر عده ای در اثر مرگ یک انسان شادی کنند امر سخیفی است و پرداختن به این مسأله چندان خوشایند نیست. کسانی که از شهادت آیت الله رئیسی خوشحالی می کنند در یک دسته نیستند زیرا عده ای مانند صهیونیست ها انسان های وحشی بوده و طبیعی است که از درگذشت رئیسی و امیرعبدالهیان که به آن ها سیلی زدند، خوشحال شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه زمان شهادت سردار سلیمانی نیز جنایتکاران خوشحالی کردند، بیان داشت: اوضاع از شهادت سردار سلیمانی برای صهیونیست ها بدتر شده و در محاصره قرار گرفتند و خوشحالی در آن موقعیت به دردشان نخورد؛ آینده برای این افراد سیاه تر خواهد بود و حملات دردآور را خواهند چشید.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه مزدوران و قلم به مزدان نیز از شهادت رئیس جمهور خوشحالی می کنند، اظهار داشت: این افراد حقیقت را می دانند اما بر اساس منفعت خود اظهار خوشحالی کرده و ارزش خود را بروز می دهند؛ علاقه مردم و عظمت شهید رئیسی را می فهمند اما چهره زشتی از خود، بروز می دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه عده ای فریب خورده نیز در میان عزای مردم اظهار خوشحالی می کنند، تصریح کرد: فریب خوردگان باید بیش از سایرین مورد توجه قرار گیرند زیرا در گذشته نیز گفته بودند که آیت الله رئیسی اقبال مردمی ندارد اما باید حقیقت مردم ایران را در تصاویر امروز و دیروز ببینند. ادعا شده که مردم از دین رویگردان شده اند و حکومت دینی را نپذیرفته و محبتی به روحانیت ندارند. همچنین بیان می کردند که ایران اقتدار ندارد اما امروز فاصله همه این تحلیل ها و نوشته ها با واقعیت مشخص شد.

حجت الاسلام حقانی در پایان خاطرنشان کرد: حماسه ای که مردم در ایران رقم زدند و احترامی که همه دنیا به ایران داشتند با هیچ حادثه ای قابل مقایسه نیست. اگر به این وقایع نگاه کنند شاید بیدار شوند و از مسیر خود برگردند. عظمت ملت بزرگ ایران ایجاب می کند بیش از این به اظهارات سخیف عده ای توجه نشود.

ارسال نظرات