۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۶۲۲۹۷

اولین کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر» اعلام فراخوان شد

اولین کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر» اعلام فراخوان شد
اولین کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر» که بر اساس عنوان کلی این سلسله کنفرانس‌ها «امت واحده و کرامت انسان» شکل گرفته است، اعلام فراخوان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نظر به ظرفیت، سهم و نقشی که دانشگاهیان مسلمان در تحقق الگوی کلان «امت واحده» داشته و دارند، دبیرخانه کنفرانس بین المللی کرامت انسانی درصدد است تا بستری فراهم کند تا از این طریق برای تحقق این هدف والا گامهای مؤثری برداشته شود. بر این اساس سلسله همایش‌هایی برنامه‌ریزی گردید تا در آن پژوهشگران و محققان دانشگاهی به مهمترین مسائل و نیازهای مسلمانان در جهان معاصر بپردازند و پژوهش‌های خود را در این باره عرضه کنند.

موضوع محوری این همایش‌های ادواری، حفظ و ارتقاء کرامت انسانی مسلمانان در جهان معاصر است و در هر دوره از این همایش‌های ادواری می‌خواهیم به یکی از موضوعات کلانی بپردازیم که یک شهروند مسلمان برای زیستن در جهان معاصر با آنها روبه‌روست و اهتمام دانشگاهیان برای حل و رفع آنها در وهلۀ نخست به تحقق کرامت انسانی می‌انجامد و راهی برای تحقق آرمان قرآنی امت واحده پیش پا می‌نهد.

بر این اساس عنوان کلی این سلسله کنفرانس‌ها «امت واحده و کرامت انسان» قرار گرفته و موضوع کنفرانس نخست «کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر» است. لازم به ذکر است که کنفرانس مذکور طی روزهای ۲۱ الی ۲۳ آبان ماه سال ۱۴۰۳ در شهر مقدس مشهد و دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال چکیده مقالات: ۳۱ مردادماه

مهلت ارسال مقالات: ۲۰ مهرماه

تاریخ برگزاری کنفرانس: ۲۱-۲۳ آبان ماه

علاقه مندان جهت مطالعه توضیحات تفصیلی، ثبت نام و ارسال آثار به تارنمای karamahic.com مراجعه کنند.

فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی و چالش‌های خانواده در جهان معاصر»

ارسال نظرات