۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۶۳۰۷۵
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی:

نظام تعلیم‌ و تربیت باید فراجناحی باشد

نظام تعلیم‌ و تربیت باید فراجناحی باشد
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ثبات مدیریتی در وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: نظام تعلیم‌ و تربیت باید فراجناحی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه در خصوص کم‌ کاری‌ های صورت‌ گرفته در آموزش‌ و پرورش همه ما تقصیر داریم، افزود: ورود جریان‌ های سیاسی با تفکرات جناحی به مدیریت و بدنه آموزش‌ و پرورش و نبود ثبات در رأس این وزارتخانه مهم، باعث بروز مشکلات کنونی شده است.

امام‌ جمعه تبریز با اشاره به آسیب‌زا بودن عدم ثبات مدیریت بیان کرد: در برهه‌ های مختلف دشمن با توطئه‌ های متفاوت و جریان نفوذ به‌ نظام تعلیم‌ و تربیت تمرکز کرده و باعث جا به‌ جایی اولویت‌ های این نهاد مقدس شده و نبود ثبات مدیریتی این آسیب‌ ها را تشدید کرده است.

وی با بیان اینکه اگر اولویت‌های نظام تعلیم‌ و تربیت درست و بجا نباشد افزایش نیروی انسانی و معلم گره‌ گشای مشکلات نخواهد بود، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم آینده این کشور به دست این نسلی است که امروز در اختیار مدرسه قرار هاست.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به سند تحول نظام و تعلیم تربیت در دولت سیزدهم عنوان کرد: در این میان باید نگاه نمایندگان مجلس به آموزش‌ و پرورش جزء اولویت‌ های نخست باشد.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین مطهری اصل با تأکید بر ارتباط مستمر حوزه‌ های علمیه، آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: جذب و همکاری طلاب باسواد و فرهیخته در بدنه نظام تعلیم‌ و تربیت منشأ اثرات خیر برای آینده نظام اسلامی خواهد بود.

امام‌ جمعه تبریز خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور جدید کشورمان جناب آقای دکتر پزشکیان باتوجه‌ به سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی شناخت کامل از شرایط و استعداد های استان‌ های مختلف خصوصاً آذربایجان شرقی دارد و می‌تواند در جهت رفع مشکلات موجود گام‌ های مؤثری بردارد.

در ابتدای این دیدار وزیر آموزش‌ و پرورش از اقدامات صورت‌ گرفته این وزارتخانه در دولت سیزدهم گزارش داد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات