۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۶۵۴۰۶
نماینده ولی‌فقیه در لرستان: 

فعالیت پژوهشی طلاب مورد حمایت قرار گیرد

فعالیت پژوهشی طلاب مورد حمایت قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه اساتید باید از افراد پژوهشگر حمایت کنند و به نتایج آن اهمیت دهند، گفت: بعضی از کتاب‌ها حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش است در واقع اگر بخواهیم پژوهش را متوقف کنیم آموزش نیز تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با حضور در آیین اختتامیه اردوی پژوهشی طلاب در حوزه علمیه صادقیه خرم‌آباد، گفت: با تلاش و یاری خداوند متعال، مرکز مدیریت و مسئولین و با امکاناتی که در اختیار دارند حتماً افرادی اهل قلم و اساتیدی با فضیلت و صاحب نام در میان آنها رشد خواهد کرد در واقع یک گوهر گرانبها در وجود آنهاست که در حال رشد است.

امام جمعه خرم آباد افزود: کتبی که ما در دست داریم از راه پژوهش به دست آمده است که در حال حاضر آموزش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: بعضی از کتاب‌ها حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش است در واقع اگر بخواهیم پژوهش را متوقف کنیم آموزش نیز تعطیل می‌شود.

ححت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه پژوهش فواید زیادی دارد، عنوان کرد: برخی از آنها عبارت است از رشد علم، رشد آموزش، سبب ابداعات و اکتشافات، گشودن درب‌های جدیدی رو به احکام و فقه که سبب حق را از باطل تشخیص دادن است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه اساتید باید از افراد پژوهشگر حمایت کنند و به نتایج آن اهمیت دهند، گفت: اگر ما زحمت نکشیم دیگران این رنج و زحمت ما را خواهند کشید و این مسیر را به سمت انحراف می‌کشانند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات