۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۶۵۶۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مربیان پرورشی مدارس در راستای آشناسازی دانش آموزان با امام زمان و اهل بیت تلاش کنند

مربیان پرورشی مدارس در راستای آشناسازی دانش آموزان با امام زمان و اهل بیت تلاش کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش هرچه در توان دارند برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با امام زمان(عج) واهل بیت(ع) بکار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دبیرستان دخترانه موتمن با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: ورزش، علم و تهذیب نفس سه توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان است.

وی بر لزوم پرداختن به فعالیت‌های ورزشی توسط نوجوانان و جوانان تأکید کرد و با بیان اینکه دانش آموزان با ورزش انس داشته باشند، افزود: حتی دانش آموزان درس خوان نیز ورزش را ترک نکنند و ساعات ورزش به غیر از ورزش هیچ کلاس دیگری برگزار نشود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) می‌فرماید، دو گروه اهل دانش و اهل جهاد نزدیک‌ترین افراد به درجه نبوت و پیامبری هستند، اظهار داشت: دبیران با روش هنرمندانه، تلاش و رغبت را برای علم آموزی دانش آموزانی که در این دو مولفه کوتاهی می‌کنند ایجاد کنند.

وی همچنین از نماز اول وقت و محبت به امام زمان(عج) به عنوان دو مؤلفه برای رسیدن به تهذیب نفس نام برد و با بیان اینکه محبت به امام حسین (ع) و امام زمان (عج) همانند آهن ربای قوی است که همه جذب خودش می‌کند، افزود: مربیان پرورشی هرچه در توان دارند برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با امام زمان (عج) واهل بیت (ع) به کار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در رابطه با نماز اول وقت گفت: آیت الله قاضی می‌فرماید، برای رسیدن به مقامات عالی معنوی و علمی نسبت به اقامه نماز اول وقت اهتمام داشته باشید.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای اقامه نماز جماعت در مدارس تأکید کرد و اظهار داشت: برای اقامه نماز جماعت درمدارس باید برنامه ریزی داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات