۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۶۵۸۳۴
آیت الله علم الهدی:

شور انقلابی باید توسط طلاب در جامعه توسعه یابد/صرف نظر از مقابله با استکبار مخالف تعالیم اسلام است

شور انقلابی باید توسط طلاب در جامعه توسعه یابد/صرف نظر از مقابله با استکبار مخالف تعالیم اسلام است
امام جمعه مشهد با تأکید این که امروز باید شور انقلابی در جامعه به وسیله طلاب توسعه یابد، وسوسه برخی جریان های سیاسی مبنی بر صرف نظر از مقابله با استکبار را مخالف فرهنگ اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، آیت‌سیداحمد علم‌الهدی در اجتماع حوزویان خراسان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه نواب مشهد گفت: دشمن با بی‌رحمی و جنایت می‌خواهد کاری کند که جریان مقاومت وادار به عقب نشینی شود و ایده براندازی و نابودی اسرائیل از بین برود.

وی ادامه داد: مقاومت تاکنون نشان داده است که با وجود این جنایات، شدیدتر روی پای خود خواهد ایستاد و تا امروز اسرائیل هر چه از بین برده از زن و بچه و افرادی است که در میدان رزم نیستند و افرادی که خانواده خود را از دست داده‌اند نیز نامشان در طومار رزمندگان افزوده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: لبنان روزی عروس خاورمیانه و مرکز عیاشی و بی‌بندوباری بود و امروز مظهر مقاومت در برابر جنایت آمریکا و اسرائیل است و حرکت مقاومت هر چه بیشتر توسعه یابد فرج نزدیک‌تر و زمینه برای ظهور آماده‌تر خواهد شد.

آیت‌الله علم الهدی افزود: ادامه جریان کنونی به یک جنگ قوی خواهد انجامید که تمام منطقه را فرا می‌گیرد و آمریکای جهانخوار اگر وارد عرصه شود مقابله با او به رزمندگان لبنان و فلسطین خلاصه نمی‌شود و جلودار این جبهه، انقلابیون ایران با همه قدرت خواهند بود تا برای همیشه این قدرت جهانخوار را از همه شیطنت‌ها ناامید کنند.

وی اضافه کرد: بعضی جریان‌های سیاسی می‌گویند زندگی خود را داشته باشیم و از هر نوع مبارزه و مقابله با استکبار صرف نظر کنیم که این با فرهنگ انقلاب اسلامی که استکبارستیزی اصل مسلم آن است تناسب ندارد.

امام جمعه مشهد با بیان این که امروز باید شور انقلابی در جامعه به وسیله طلاب توسعه یابد افزود: جبهه عظیمی در مقابل استکبار ایجاد شده است که هر گونه ایده دشمن در برابر جریان ضد اسراییلی را از بین ببرد.

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: بسیج و طلاب با برنامه‌های متنوع سعی کنند داخل جامعه شور انقلابی را زیاد کنند و فقط اظهار تاثر از جنایات اسراییل نباشد. اگر شور انقلابی را جلوه دهیم دشمن در هر تصمیمی در جنایات خود دچار تجدید نظر خواهد شد، چراکه دشمن از سلاح و تجهیزات و فناوری هسته‌ای ما وحشت ندارد اما از حضور مردم در میدان ترس دارد.

وی افزود: دفاع مقدس و دفاع از حرم ثابت کرد هر نوع حرکت ضد اسلام و انقلابی صورت بگیرد مردم به میدان می‌آیند و هیچ چیز با قدرت آنها برابری نمی‌کند.

ارسال نظرات