۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۶۶۲۵۰
حجت الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با رسا:

پیروزی قریب الوقوع جبهه مقاومت با اتحاد و همراهی ملت‌های مسلمان محقق می‌شود

پیروزی قریب الوقوع جبهه مقاومت با اتحاد و همراهی ملت‌های مسلمان محقق می‌شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بر لزوم پرهیز از مخابره پیام ضعف از سوی مسئولان ایرانی به دشمن تأکید کرد و عامل پیروزی قریب الوقوع جبهه مقاومت را اتحاد ملت ها و دولت های اسلامی دانست.

حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در  گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، رژیم صهیونیستی را ناچیز تر از آن دانست که بتواند دست به ارتکاب این حجم از جنایات بزند و گفت: همه می دانیم رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا قادر به این حجم از جنابات نبود و قطعا تا به امروز دوام نمی آورد.

وی افزود: غالب سلاح هایی که رژیم صهیونیستی از آنها استفاده می کند از آمریکا وارد شده و همین دیروز هم خبر ورود سلاح از آمریکا منتشر شد؛ همین بمب هایی که در در ضاحیه برای به شهادت رساندن سید مقاومت استفاده کردند آمریکایی بود؛ دنیا شاهد بود که نتانیاهو فرمان حمله را از سازمان ملل صادر کرد و این نقش تعیین کننده آمریکا را در این جنایت آشکار می سازد.

حجت الاسلام ملک زاده پیرامون آینده حزب الله بعد از شهادت شهید نصرالله اظهار داشت: شهید چند روز قبل از شهادتش اعلام کرده بود که حزب الله قائم به شخص نیست و با رفتن فرماندهان خللی در کارها ایجاد نمی شود؛ شهید نصرالله طوری حزب الله را سازماندهی کرده که  قوتش از بین نرود.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مورد چرایی به شهادت رسیدن فرمانده حزب الله تصریح کرد: متأسفانه پیام های ضعفی که از سوی برخی از مسئولان به دشمن مخابره شد و نشان داد ایران اراده ای برای گسترش درگیری ندارد و دشمن از عدم پاسخ ما اطمینان حاصل کرد، باعث شد دشمن جری شده و از خط قرمز عبور کند.

وی افزود: کار به جایی رسیده که ایران و مقامات ارشد ایران را تهدید می کنند؛ ما باید به دشمن پاسخی دهیم که نشان دهد که عبور از خطور قرمز واکنش سخت ما را در پی خواهد داشت و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردیم و پیروز شدیم، همان روحیه امروز هم در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام ملک زاده با ابراز تأسف از دولت های اسلامی و خواب سنگینی که بر آن ها حاکم شده ابراز داشت: دولت هایی در سکوت کامل هستند و برخی حتی با دشمن همراهی می کنند؛ باید ملت ها و دولت های اسلامی با یکدیگر متحد شوند و این اتحاد و همراهی قطعا باعث جلو افتادن پیروزی خواهد شد.

وی ادامه داد: حضرت آقا هم در پیام هایشان بر مسلمانان جهان فرض دانستند که به لبنان و فلسطین کمک کنند و امیدواریم با ورود عموم مسلمانان  شاهد از بین رفتن نظام سلطه باشم؛ نظام سلطه در حال از بین رفتن است اگر غیر این بود اینگونه از خودش مایه نمی گذاشت و وجهه خودش را در عرصه بین الملل سیاه نمی کرد؛ پیروزی بسیار نزدیک است.

ارسال نظرات