۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۶۷۲۱۷
همزمان با ایام شهادت حضرت معصومه؛

موکب جامعه الزهرا در میدان آستانه برپا شد

موکب جامعه الزهرا در میدان آستانه برپا شد
موکب فرهنگی جامعه الزهرا(س) در ایام شهادت حضرت معصومه(س) در میدان آستانه، پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موکب فرهنگی جامعه الزهرا(س) از سوی اداره کل امور فرهنگی و با همکاری اداره کل روابط عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در میدان آستانه برپا شد.

در این موکب، برنامه‌های متعدد نظیر مشاوره خانواده و کودک و نوجوان، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی برگزاری مسابقه و غیره ارائه می‌شود.

موکب فرهنگی جامعه الزهرا(س) ویژه بانوان راه اندازی شده و به مدت دو روز یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مهر تا ساعت ۲۳ پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.

سرکار خانم معصومه شریفی در حاشیه برگزاری این موکب، ضمن عرض تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س) و با اشاره به جایگاه والای این بانوی بزرگوار، اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) که خود را وامدار عنایات خاص حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها می‌داند، با توجه به رسالت تبلیغی و تبیینی خود در این عرصه فعالیت دارد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) با تاکید بر ضرورت حضور اساتید و کارشناسان جامعه الزهرا(س) در میدان جهاد فرهنگی، گفت: در این موکب، موضوعات مرتبط با الگوی سوم زن، عفاف و حجاب و جهاد تبیین توسط اساتید و متخصصان جامعه الزهرا(س) تبیین می‌شود.

ارسال نظرات