۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۷۸۸۱۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

آحاد مردم مخاطب رهنمود‌های رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از بهترین روش‌های خدمت‌رسانی را همت مضاعف و کار مضاعف عنوان کرد.
مير کاظم حسيني اشکوري، مدير کل اوقاف و امور خيريه گيلان،
حجت الاسلام سید کاظم میر حسینی اشکوری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار این خبرگزاری در رشت، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان‌ همت مضاعف و کار مضاعف‌ گفت: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری کاملاً حکیمانه و با تدبیر خاصی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی مسؤولان کشور‌ افزود: افزون بر مدیران، آحاد ملت ایران باید خود را مخاطب پیام رهبری بدانند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان‌ ادامه داد: حضور حد‌اکثری مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، برخورد با فتنه‌گران پس از انتخابات، حفظ دستاوردهای نظام،حضور گسترده در راهپیمایی 9 دی‌‌ و 22بهمن، تبعیت از رهبری، در نظر گرفتن شاخص ها و جلوتر از خواص حرکت کردن ‌از جمله عواملی بودند که سبب شد مقام معظم رهبری امسال را سال همت و کار مضاعف نامگذاری کنند.

وی فلسفه وجودی دین را خدمت به مردم دانست و ادامه داد: عدم برخورد تشریفاتی و شعاری مسؤولان با پیام رهبری، جدی گرفتن رهنمودهای معظم‌له و در نظر گرفتن الویت‌ها را از جمله موارد قابل توجه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از ‌راهکارهای موفقیت جامعه دانست و خاطر‌نشان کرد: همت و کار مضاعف سبب بالندگی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف خواهد شد.

وی با بیان این‌که کار و همت مضاعف تنها در بحث معیشتی مردم خلاصه نمی‌شود؛ بلکه توسعه علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی را نیز در بر می‌گیرد، گفت: برای هدایت و رفع مشکلات مادی و فکری جوانان، مدیران باید کار و همت مضاعف انجام دهند./950/ت302/س
ارسال نظرات