۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۹۱۹۰
امام جمعه ویس:

هم‌سویی مراکز فرهنگی تنها عامل ارتقای فرهنگ جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس گفت: زمانی شاهد ایجاد تحول فرهنگی در جامعه خواهیم بود که متصدی مشخصی برای مراکز فرهنگی تعریف شود.
حجت الاسلام و المسلمين آفرين
امام جمعه ويس
حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه شهرستان ویس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با انتقاد از تعدد مراکز فرهنگی در کشور گفت: متأسفانه به سبب پراکندگی و تعدد مراکز فرهنگی، اقدامات جدی در این زمینه حاصل نمی‌شود؛ از این رو جهت ایجاد تحولات اساسی در سطح جامعه نیازمند عزم جدی مسؤولان در راستای همسو‌کردن این مراکز هستیم.

امام جمعه ویس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به مسائل فرهنگی خاطر‌نشان کرد: از آنجایی که دشمن همه توان خود را به مسائل فرهنگی در کشورهای اسلامی معطوف کرده، از این رو معظم له تأکید ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته و لازم است مسؤولان با همت و کار مضاعف در راستای این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به وظیفه مسؤولان در امور فرهنگی کشور ابراز داشت: وظیفه مسؤولان برنامه‌ریزی، تهیه امکانات و بودجه لازم جهت مراکز فرهنگی است.

حجت الاسلام آفرین در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی شهر ویس اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر سالن مسجد جامع ویس را تأسیس، فعالیت‌های زیر بنایی جهت احداث سه مسجد و مصلای شهر را آغاز و همچنین پی‌گیری تأسیس حوزه علمیه برادران دراین شهرستان هستیم.

امام جمعه ویس در پایان از تشکیل ستادی متشکل از امام جمعه، شهردار و عده‌ای از مسؤولان شهر ویس برای تحقق منویات رهبری در راستای رسیدگی به مسائل فرهنگی این شهر خبر داد./945/ت302/س

ارسال نظرات