۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۸۳۵۸۵
با تصمیم هیات رییسه خبرگان؛

سی و نهمین اجلاسیه خبرگان رهبری 23 شهریور ماه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری مقرر گردید، سی و نهمین اجلاسیه خبرگان رهبری 23 و 24 شهریور ماه در شهر تهران برگزار شود.
جلسه هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، عصر چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با حضور اعضای هیات رییسه، در محل ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور آیات‌ هاشمی ‌رفسنجانی، یزدی، آملی لاریجانی، سیداحمد خاتمی، هاشمی شاهرودی و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی، در دفتر رییس مجلس خبرگان رهبری برگزار شد،‌ اعضای هیات رییسه خبرگان رهبری به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل و مباحث سی و نهمین اجلاسیه خبرگان رهبری پرداختند و در خصوص پیشنهادهای کمیسیون‌های مختلف مجلس خبرگان رهبری، نیز بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، بر اساس تصمیم‌ هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، اجلاسیه آینده این مجلس 23 و 24 شهریور ماه در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالمجید یزدی، رییس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت و برنامه ریزی کمیسیون های مختلف مجلس خبرگان رهبری برای برگزاری سی و نهمین اجلاسیه خبرگان رهبری ابراز داشت: کمیسیون های مختلف مجلس خبرگان رهبری کارها، فعالیت ها و برنامه ریزی های خود را انجام داده اند و پیشنهادات خود را نیز به دبیرخانه مجلس خبرگان ارائه کرده اند. /924/د102/ج

ارسال نظرات