۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۸۶۶۶۸
استاندار زنجان:

آماده ارائه زمین مورد نیاز حوزه‌های خواهران در تمام شهرستان‌های استان زنجان هستیم

خبرگزاری رسا ـ استاندار زنجان اعلام آمادگی کرد زمین مورد نیاز راه‌اندازی حوزه‌های علمیه خواهران در تمام شهرستان‌های استان زنجان را تامین کند.
مدرسه علميه خواهران کوثر تهران
به گزارش خبرگزاری رسا، رئوفی‌نژاد، استاندار زنجان، عصر دوشنبه 12 مهرماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران ابهر با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت اظهار داشت: استانداری زنجان نیز در این راستا چند اقدام اساسی را در دستور کار دارد که یکی از آنها توسعه حوزه‌های علمیه است.

وی با اشاره به وجود حوزه‌های علمیه خواهران در برخی از شهرهای این استان تصریح کرد: آمادگی داریم به منظور توسعه حوزه‌های علمیه خواهران در شهرستان‌هایی که فاقد زمین هستند، زمین اختصاص دهیم و در شهرستان‌هایی که دارای زمین برای احداث حوزه‌های علمیه خواهران هستند، در زمینه احداث این حوزه‌ها کمک اختصاص دهیم.

استاندار زنجان یکی دیگر از اقدامات فرهنگی این استان را توسعه دارالقرآن‌ها و مصلاها عنوان کرد و اظهار داشت: این مسائل در موارد پیشنهادی در سفر هیئت دولت به استان زنجان منظور شده است و با توجه به رویکرد فرهنگی سفرهای دور سوم به نظر می‌رسد اعتبارات فراوانی برای آن اختصاص یابد.

وی خاطرنشان ساخت: به دلیل دغدغه مقام معظم رهبری و اهتمام مسئولان، با گشایش در مسائل فرهنگی مواجه هستیم و توجه عمیق به مسائل فرهنگی که از ابتدای فعالیت این دولت آغاز شده است، اکنون برکات خود را نمایان می‌سازد.

براساس گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، رئوفی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران در ابهر بتوان بیش از پیش در عرصه فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان گام برداشت./917/د102/ص

ارسال نظرات