۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۶۶۲۳
مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان خبر داد؛

شرکت300 طلبه اهوازی در دوره آموزشی مهدویت

خبرگزاری رسا ـ نشست بررسی راهکارهای مبارزه با فرقه‌های نوظهور دروغین، مدعی مهدویت، درشیبان اهواز، برگزار شد.
شرکت300 طلبه اهوازی در دوره آموزشی مهدویت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست بررسی راهکارهای مبارزه با فرقه‌های نوظهور دروغین، مدعی مهدویت، صبح امروز با حضور سیداحمد پور فرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان و جمعی از مسؤولان محلی و مردم این شهر برگزار شد و موضوعات مطرح در زمینه مهدویت و مباحث انحرافی ایجاد شده در موضوعات مهدوی مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان، در این نشست با اشاره به برنامه‌های این بنیاد اظهار داشت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان در مرحله اول 100 طلبه شامل 50 طلبه برادر و 50 طلبه خواهر را در زمینه مسائل مهدوی پرورش داده و در مرحله بعد 300 طلبه دیگر را در حال آموزش دارد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت خوزستان تأکید کرد: برای آموزش و پرورش هر شهرستان رابط بنیاد مهدویت تعیین شده که مسائل و محتوای موضوعی مورد نیاز در مباحث مهدویت را در اختیار مدارس و مراکز آموزشی قرار می‌دهد.

پورفرجی با اشاره به لزوم بررسی دقیق شیوه‌های مبارزه با فرقه‌های نوظهور و دروغین مدعی مهدویت افزود: اکثر گروه‌های التقاطی و انحرافی که در زمینه‌های ادعای دروغین مهدویت یا نیابت امام زمان(عج) به جذب مخاطب می پردازند از حربه کمک‌های مالی و پرداخت نقدی برای افزایش عضویت افراد استفاده می‌نمایند، که البته مردم فهیم و هوشیار از گرفتاری در چنین دامی احتراز می‌کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ما است که هرچه بیشتر به تبیین اصول اعتقادی اسلام بپردازیم چرا که در صورت انتقال دقیق مبانی اعتقادی شیعه به اذهان عمومی و در صورتی که جوانان با چارچوب فکری غنی و دیدگاه ناب مهدوی شیعه آشنا شوند به هیچ روی به سراغ فرقه‌های انحرافی نخواهند رفت./945/د102/ص
ارسال نظرات