۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۶۸۷
امام جمعه بناب:

دولت با کنترل قیمت‌ها آرامش مردم‌ روزه‌دار را فراهم کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: دولت باید با تقویت ساز و کارهای نظارتی بر کنترل قیمت‌های بازار نظارت داشته و اجازه ندهد عده‌ای از خدا بی‌خبر در ماه رحمت و مغفرت زمینه‌های آزردگی خاطر مردم روزه‌دار را فراهم کنند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در اجتماع مردم این شهرستان در مصلای اعظم این شهر، با تأکید بر این‌که نباید مستضعفان از شیرینی های معنوی ماه مبارک رمضان بی‌بهره باشند، گفت: ‌وجود گرانی در بازار ‌طعم شیرین توزیع یارانه‌های نقدی را تلخ می‌کند.

امام جمعه بناب با بیان این‌که مردم از وضعیت امروز آزرده خاطر هستند، تأکید کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند؛ در کنار خدمات دولت باید از کاستی ها و نواقص انتقاداتی صورت گیرد تا هر چه سریع‌تر رفع شود.

حجت الاسلام بنابی با تاکید بر اینکه نباید با برخی بی توجهی و کم کاری ها سوژه تبلیغاتی دست دشمنان برای تضعیف اسلام و نظام اسلامی بدهیم، گفت: اگر در چنین وضعیتی از این جایگاه حرف نزنیم، به رسالت خطیر خود خیانت کردیم، پس نباید گذاشت دشمن از این راه وارد شده و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

امام جمعه بناب در ادامه خواستار رعایت انصاف و مساعدت محرومان از سوی بازاریان در ماه مبارک رمضان شد و اظهار داشت: دولت باید با تقویت ساز و کارهای نظارتی بر کنترل قیمت‌های بازار نظارت داشته و اجازه ندهد عده‌ای از خدا بی‌خبر در ماه رحمت و مغفرت زمینه‌های آزردگی خاطر مردم روزه‌دار را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی را الهام بخش تحرکات عدالت طلبانه مردم کشورهای اسلامی و حتی اروپا دانست و گفت: ملت ایران با تاسی از آموزه های دین مبین اسلام و به رهبری روحانیت و ولایت قیام کرد و هزینه‌های سنگینی برای استقلال و آزادی خود پرداخت کرد، اما در نهایت کشور را از حلقوم سلطه نجات داد.

حجت الاسلام بنابی با بیان این‌که دشمنان درصدد دلسرد‌کردن مردم از نظام اسلامی هستند، خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی با مشاهده رشد و تعای نظام اسلامی و اثبات کارآمدی در سطوح ملی و بین المللی، به دنبال جدایی میان مردم، دولت و ولایت هستند و از هر راهی برای براندازی نظام اسلامی بهره می جویند./935/پ202/س
ارسال نظرات