۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۱۷۷

مجموعه فوتوکارت جعبه مهمات در تبریز طراحی شد

خبرگزری رسا ـ مجموعه فتوکارت جعبه مهمات با هدف مقابله با جنگ نرم و سایبری استکبار جهانی در تبریز طراحی و تولید شد.
جعبه مهمات
حسن همائی سرشت، مدیر پروژه و ایده پرداز مجموعه فوتوکارت جعبه مهمات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مجموعه فوتوکارت جعبه مهمات با هدف آشنایی نسل جوان جامعه با توطئه های فرهنگی و سایبری دشمنان طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: منابع این مجموعه فرهنگی از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، جملات قصار شهید آوینی، پایگاه اطلاع رسانی ایثار و شهادت، کتاب ستاره دنباله دار، مؤسسه فرهنگی پلاک، پایگاه فرهنگی شهید آوینی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و نشریه فرهنگی امتداد تهیه شده است.

همائی سرشت با بیان اینکه مجموعه فوتوکارت جعبه مهمات به همت مؤسسه فکرافزاری، ایده پردازان متعهد و متخصص آرمان اسلامی(فام) تولید شده است، گفت: فرماندهی سپاه عاشورا، عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا(ع)، نهاد نمایندگی ولی فقیه در منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی و تنی چند از نویسندگان عرصه دفاع مقدس و روحانیان فرهنگی در اجرای این ایده فرهنگی همکاری داشته اند.

مدیر پروژه و ایده پرداز مجموعه فوتوکارت جعبه مهمات با بیان اینکه تولید چنین مجموعه ای برای اولین بار در کشور بوده است، گفت: در شرایطی که نظام اسلامی در معرض شدیدترین حملات سایبری و تهدیدات نرم دشمنان قرار دارد، بایستی با ابتکار عمل و ایده پردازی های جدید مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی، نسل جوان را آگاهی بخشید.

لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه فرهنگی و دیگر محصولات گروه WFM می توانند به تارنمای www.wfm.ir  مراجعه کرده و یا با شماره های 5257989 و 09144139384 تماس بگیرند.

گفتنی است، تولید نرم افزار دینی و فرهنگی لباس فردا و عروسک اسلامی فاطیما با موضوع عفاف و حجاب از دیگر محصولات فرهنگی این مؤسسه در گذشته بوده است./935/ت303/ص
ارسال نظرات