۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۲۳۲
آیت الله طبرسی:

نسل جوان ایرانی آماده ورود به عرصه دانش بومی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، استقلال و خودباوری را دو نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب کشورمان در بسیاری از حوزه‌ها محتاج کشورهای غربی بود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات مازندران با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های علمی کشور در سه دهه اخیر، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه علمی در یک شرایط بسیار ایده آل در دنیا قرار دارد.

وی، استقلال و خودباوری را دو نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب کشورمان در بسیاری از حوزه ها محتاج کشورهای غربی بود، گفت: اما امروز ما در بخش های علمی، پزشکی، نظامی وصنعتی خود به عنوان یکی از تولید کننده مطرح دنیا به شمار می رویم.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی روح خودباوری را در ملت ایران زنده کرد، خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان کشورمان با اتکا به دانش بومی در عرصه های مختلف حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان از پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی هراسان و عصبانی هستند، تصریح کرد: آنها همه توان و سرمایه خود را جلوگیری از پیشرفت این کشور و ملت ایران به کار گرفته اند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که شرایط امروز ایران اسلامی با سی سال پیش بسیار متفاوت است، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به شکست های متعدد دشمنان در طول سی گذشته علیه ایران اسلامی، گفت: آنها با ناکامی در توطئه های مختلف، امروز تلاش می کنند مانع از پیشرفت این نظام الهی شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از جنگ سخت علیه نظام اسلامی ناامید و مأیوس شده اند و امروز با جنگ نرم و ترور کردن دانشمندان ایرانی، بر علیه ارزش های انقلاب و نظام اسلامی برخاستند، گفت: ترور دانشمندان ایرانی در چند سال اخیر نشان دهنده اوج عصبانیت نظام سلطه از پیشرفت های متعدد نظام دینی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تحقیق و پژوهش را سنگ بنای توسعه هرکشوری دانست و ادامه داد: باید تلاش شود تا فرهنگ پژوهش در بخش های مختلف کشور نهادینه شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات مازندران نیز در ادامه این دیدار از تحصیل هزار و 386 دانشجو در 18 رشته تحصیلی دراین دانشگاه خبرداد./950/پ202/س
ارسال نظرات