۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۵۰۵
مدیرکل تبلیغات سیستان‌وبلوچستان:

شکست‌ناپذیری ایران اسلامی برای جهانیان الگو شده است

خبرگزاری رساـ مدیرکل تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: اکنون یک فضای باز سیاسی در دنیا به وجود آمده و مردم هوشیار شده‌اند و جامعه اسلامی ایران به یک الگو برای جهانیان تبدیل شده است.
نشست علماي شيعه و سني سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز در نخستین نشست علمای تشیع و تسنن سیستان با موضوع بیداری اسلامی که در هتل نیمروز زابل برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز، ما با یک جریان چند جانبه هم از نظر اجتماعی و هم از لحاظ فکری رو‌به‌رو هستیم.

وی افزود: همه می‌دانند که مبنای امام خمینی‌(ره) مسائل فرهنگی بود و هیچکس این مهم را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این موقعیت حساس از زمان، اساس تبیین نظام الهی با جامعه و آحاد مردم، دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره)، ولایت فقیه، حفاظت از ارزش‌های دینی و اسلامی است که باید در عمق روح و جان ما نفوذ داشته باشد.

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه زابل نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ما یک اتفاق نادری بود که در جهان به وقوع پیوست و خیلی از دشمنان شاید حاضر نباشند این مسأله را بپذیرند و شرایط زمانی، این اتفاق بزرگ را به ثبت رسانده است.

وی افزود: هرچه دشمنان تلاش کردند که کشور و انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند، موفق نشدند و ما به عنوان یک الگو در جهان معرفی شده‌ایم.

حجت الاسلام طباطبایی‌ اظهار داشت: علما رسالت ویژه‌ای در قبال حجت الهی دارند، رسالت علما رسالت بزرگی است چراکه‌ ‌مبنای این انقلاب را اعتقاد دارند.

امام جمعه زابل ادامه داد: آنچه که باعث این اتفاق شد، نخستین عامل آن اخلاص امام‌(ره) بود‌؛ زیرا امام راحل فقط برای خدا کار کرد، دومین عامل روشنفکری امام‌، سومین عامل عقیده محکم ایشان به هدفش بود.

وی افزود: ما باید همانند امام راحل اخلاص داشته باشیم، باور وحدت داشته و ضروری است تا وحدت فرهنگ‌سازی شود و یادمان نرود که قبل از هر چیز بصیرت داشته باشیم زیرا ما مشعل داران هدایت هستیم.

امام جمعه زابل اظهار داشت: دشمن خوب فهمیده که از چه راهی وارد شود و در بین ما تفرقه افکنی کند‌؛ از این رو ما باید سعی کنیم که برای خدا کار کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی خاطر‌نشان ساخت: کشورهای مخالف‌، دشمنی با نظام اسلامی ایران را در جریان انرژی هسته‌ای و هزاران جریان دیگر به میدان آورده در حالی که هرگز با این نقشه‌ها به جایی نرسیده و نخواهند رسید‌؛ این خواب‌های آشفته دشمنان برای اسلام تمام نشدنی است.‌/940/پ202/س

ارسال نظرات