۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۵۴۱
آیت الله موسوی جزایری:

ویژگی‌ دشمن‌شکنی در مراسم‌ سوگواری امام حسین احیا شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم‌های ویژه عزاداری اباعبدالله حسین(ع) شد و اظهار داشت: مسؤولان برگزاری مراسم‌های عزاداری امام حسین باید همانند سال‌های گذشته و حتی با شکوه تر از آن، مراسم‌ها را در شأن امام مظلوم و غریب شیعیان برگزار کنند.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، عصر امروز در همایش ولایتمداران حسینی، با اشاره به شخصیت والای آیت الله بروجردی، اظهار داشت: این شخصیت ربانی که همه وجود خود را وقف اسلام کرده بود در ایام محرم الحرام جامه عزا بر تن کرده و با شور خاصی در مجالس آقا اباعبدالله حسین(ع) شرکت می کرد که امروزه طلاب و روحانیان مدارس علمیه باید از این عالم ربانی الگو برداری کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امام حسین(ع) را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در حقیقت همان رحمت الهی است که به خلق هدیه داده شده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به شخصیت والای شیخ شوشتری گفت: شیخ شوشتری دارای علمی فزون و سرشار از معنویت بود که البته ایشان همه این عنایات را به برکت شرکت در مجالس امام حسین و ارادت به این امام همام به دست آوردند.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان سخنانش خواستار برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم های ویژه عزاداری آقا امام حسین(ع) شد و اظهار داشت: مسؤولان برگزاری مراسم های عزاداری امام حسین و کارکنان خیمه های اباعبدالله حسین‌(ع)، باید همانند سال های گذشته و حتی با شکوه تر از سالیان قبل این گونه مراسم ها را در شأن امام مظلوم و غریب شیعیان برگزار کنند.

گفتنی است، همایش ولایتمداران حسینی، با حضور جمعی از هیأت فرهنگی مذهبی شهرستان اهواز برگزار شد./9458/پ202/س

ارسال نظرات