۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۰۲۴
مفتی سرشناس سوریه:

کاشت غده سرطانی صهیونیستی در فلسطین اشغالی نقطه آغاز دسیسه علیه جهان اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ مفتی سرشناس سوریه کاشت غده سرطانی صهیونیستی در فلسطین را آغاز دسیسه چینی علیه جهان اسلام دانست و هدف آمریکا و اروپا در تغذیه این غده سرطانی را فلج ساختن پویایی جهان اسلام برشمرد.
شيخ محمد سعيد رمضان بوطي، مفتي سوريه

 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد سعید رمضان بوطی، مفتی سرشناس سوریه و استاد رشته عقاید و ادیان دانشکده شریعت اسلامی دانشگاه دمشق، در خطبه های نماز جمعه، کاشت غده سرطانی صهیونیستی در فلسطین اشغالی را نقطه آغاز دسیسه چینی علیه جهان عربی و اسلامی دانست و گفت: آمریکا سردمدار این دسیسه چینی است که امروز با سرشکستگی در حال خروج از عراق است.

 این عالم بزرگ و پژوهشگر سوری، قاچاق سلاح به سوریه و جنایتکاری گروهک های مسلح در این کشور برای چشم روشنی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، گفت: سرازیر شدن سلاح به سوریه از چپ و راست و سلاح به دستانی که در کشتار و ویرانگری و آتش زدن میهن، غوطه ور شده اند، همه و همه در راه خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است.

 شیخ محمد سعید رمضان با تاکید بر اینکه مساله فلسطین، مساله همه امت اسلام است نه آنگونه که برخی تصور می کنند متعلق به یک منطقه جغرافیای خاص که تنها به گروهی از مردم مربوط باشد، ابراز داشت: دسیسه ای که از گذشته بوده است و همچنان دنبال می شود، کاشتن غده سرطانی صهیونیستی در حساس ترین بخش پیکر امت اسلام است.

 وی با اشاره به اینکه جامعه غربی با هر دو جناح آمریکایی و اروپایی این غده سرطانی را تغذیه می کند تا پویایی جهان اسلام همواره با مشکل روبرو باشد، آمریکا را مجری و مسؤول کنونی این دسیسه دانست و افزود: آمریکا که با دستور رژیم صهیونیستی و به بهانه وجود تسلیحات هسته ای در عراق به این کشور حمله کرد، امروز با شکست و خواری آن را ترک می کند و بار سنگین خسارت های جانی و مالی را به دوش می کشد.

 این مفتی سرشناس سوریه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، امروز قوانین بین المللی را به خدمت خود درآورده و جامعه انسانی که نهادها و سازمان های بین المللی نماد آن هستند را به بردگی کشیده و از حمایت بی چون و چرای آمریکا برخوردار است، گفت: آمریکا بارها اعلام کرده است که حاضر است در راه حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی، تمام بشریت را نابود کند./981/ب902/گ

ارسال نظرات