۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۰۷۸
استاندار آذربایجان غربی در همایش بصیرت:

رؤیای نابودی انقلاب برای دشمنان به کابوس تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: ملت ایران با تکیه بر اصل ولایت فقیه با حضور در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و رؤیای نابودی انقلاب را برای دشمنان به کابوس بدل ساخته اند.
 حماسه 9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی کینه دشمنان از انقلاب تازه است چراکه ضربه اساسی از انقلاب و نظام خورده اند.

وی با بیان اینکه در دویست سال گذشته با تشکیل حکومت‌های مختلف در ایران، قسمتی از خاک کشور به تصرف متجاوزان درآمده است، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از 30 سال از عمر انقلاب هیچ کشوری حق دخالت در امور این کشور را نیافته و یک وجب از خاک این مرز و بوم اشغال نشده است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت ایران با تکیه بر اصل ولایت فقیه با حضور در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و رویای نابودی انقلاب را برای دشمنان به کابوس بدل ساخته اند.

جلال زاده، با اشاره به جریان انتخابات سال 88 گفت: دشمنان نظام در سی سال گذشته با دسیسه های مختلف از جمله تحریم و تهدید، جنگ سرد کاری از بین نبردند بنابراین برآن شدند تا با همکاری خودباختگان داخلی نظام را از درون براندازی کنند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 حاصل دو دهه برنامه ریزی برای انقلاب رنگی در ایران بود، اذعان داشت: دشمنان که به فکر بستری مناسب برای انقلاب رنگی در ایران بودند از جریان انتخابات و بی بصیرتی برخی خواص استفاده کردند تا شاید به هدف بزرگ و چندین ساله خود دست یابند که خوشبختانه به برکت روشنگری های رهبری و هوشیاری ملت این بار هم مایوس شدند.

رییس شورای تامین آذربایجان غربی تصریح کرد: فتنه گران که از سالها قبل با سفارت‌های غربی برای به چالش کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتباط بودند و با پروژه تخلف در انتخابات وارد صحنه سیاسی شدند.

جلال زاده با تشبیه آمریکا و انگلیس به عقربی که ذات آن گزیدن است، خطاب به سران کشورهای غربی گفت: آنهایی که به ظاهر نگران حقوق بشر در ایران هستند بهتر است به نمونه نقض حقوق بشر در عراق و افغانستان و کشورهای خاورمیانه که پیامی جز خون و خونریزی ندارد، توجه داشته باشند.

وی حضور 80 درصدی مردم کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را نمونه ای بی نظیر از همه پرسی اعلام کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران مهر تاییدی برانقلاب، نظام، خط امام خمینی‌(ره) و مسیر شهیدان زدند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه رهبری در خنثی کردن فتنه سال 88 گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری عامل خلق حماسه پر شور 9 دی از سوی مردم ولایتمدار بود.

جلال زاده با قدردانی از مردم غیور و ولایی آذربایجان غربی گفت: حضور مردم این استان در حماسه 9 دی 88 نیز بی نظیر بود./936/پ202/س

ارسال نظرات