۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۰۸۹

وداع با پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان علی عبدالهی و محمدحسین بهجت نژاد امروز بر دوش نمازگزاران تبریز تشییع شد.
تشييع پيکر شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن و شهیدپرور تبریز امروز پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه پیکر شهیدان «‌علی عبداللهی‌» و «‌محمدحسین بهجت‌نژاد‌» که در عملیات مطلع الفجر و والفجر 4 به شهادت رسیده‌ بودند را تشییع کردند.

نماگزاران جمعه تبریز در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، با تشییع پیکر این دو شهید دوران دفاع مقدس بار دیگر با آرمان های رهبر معظم انقلاب امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

پیکر این دو شهید دوران خون و حماسه که پس از سی سال شناسایی و به زادگاه خود بازگرداننده شده اند، فضای شهر تبریز را بار دیگر با عطر و یاد شهدا عطرآگین کرده و بار دیگر دوران غرور آفرین ایثار و شهامت حسینی رزمندگان اسلام را یاد‌آوری کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با فریادهای تکبیر و لا اله الا الله و همچنین حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، بر ادامه راه و آرمان های شهدا تاکید کردند.

گفتنی است، شهید محمد حسین بهجت نژاد در حالی پس از سال‌ها غربت، به دیار خود باز گشت که پدر و مادر وی دار فانی را وداع گفته اند.

شهید « علی عبداللهی » در بیست و هشتم آذرماه سال 60 و محمدحسین بهجت‌نژاد نیز در بیست و نهم آبان ماه سال 62 به شهادت رسیده بودند./935/پ202/ص
ارسال نظرات