۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۱۸۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

نامزدهای انتخاباتی وعده‌های غیرواقعی ندهند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس از دادن وعده و وعیدهای غیر واقعی و تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، امروز در شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به رهنمود‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب ایشان صبر و بصیرت را دو عامل مهم برای استمرار موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت‌ها برشمردند و مردم ایران را نمونه روشنی از ملت بابصیرت و صبور دانستند.

وی با تاکید بر این‌که توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی تمام‌شدنی نیست، خاطر‌نشان کرد: معظم له در سخنانی مهم ویژگی‌های یک نماینده مجلس را اعلام و شاخص‌های انتخاب اصلح و آگاهانه را به ملت نشان دادند‌ که از اهمیت مضاعف انتخابات آینده مجلس حکایت دارد.

حجت الاسلام حاجی‌زاده گفت: رهبر انقلاب تأکید کردند که نامزدها باید با قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شوند؛ زیرا اگر کسانی با هدف قدرت‌طلبی و به دست آوردن ثروت و یا انگیزه‌های ناسالم دیگر وارد انتخابات شوند، به مردم و کشور خدمت نخواهند کرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب، ارتباط نامزدها با مراکز ثروت و قدرت را بسیار مخرب دانستند و خواستار دقت و حساسیت مردم در انتخاب نامزدها شدند. چون استکبار جهانی تلاش دارد انتخابات مجلس را مخدوش و برای ملت‌های دیگر مأیوس‌کننده جلوه دهند.

وی مهم‌ترین معیار و شاخص را در بحث انتخابات رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در این صحنه و انتخابات اصلح را برای رشد و توسعه و عمران و آبادانی کشورمان مهم‌برشمرد و تصریح کرد: تبلیغات اجانب و بیگانگان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آینده بار دیگر حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت بزرگ ایران در انتخابات 12 اسفند خط بطلان بر توطئه آنها خواهد کشید.

عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی گفت: دشمن باید بداند تا زمانی که انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری و زعامت مقام عظمای ولایت و پشتیبانی مردم از انقلاب به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد و دشمن توان ضربه زدن به اهداف نظام و انقلاب را نخواهد داشت.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر حفظ آبروی افراد و اشخاص و پرهیز از تبلیغات زود هنگام و سایر موارد غیرقانونی گفت: کاندیداها با پرهیز از تخریب رقبا و نفی دیگران برنامه‌های خود را ارائه کنند و از دادن وعده و وعیدهای غیر واقعی خودداری و قانون را رعایت کنند تا خدای نکرده حقی از کسی پایمال نشود./935/پ202/س
ارسال نظرات