۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۶۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تدبیر ولی فقیه معادلات منطقه ای را تغییر داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: بیداری اسلامی، جنبش وال استریت و ورشکستگی صنایع مختلف غرب نشان از تغییر معادلات جهانی به نفع اسلام با تدابیر رهبری است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند‌ اظهار داشت: مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، هر کجا که احساس کرده‌اند دشمن به دنبال زیرسؤال بردن آرمان های امام راحل و شهدا است، از نظام و انقلاب دفاع و پشت به بیگانگان از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع کرده‌اند.

وی افزود: دشمن با مهندسی معکوس درصدد تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه در کشور است، غافل از این‌که ولایت فقیه کانون توجه عموم بوده و پیوندی ناگسستنی میان نسل اول انقلاب، نسل دوران دفاع مقدس و جوانان نسل حاضر به وجود آمده که برکات آن عامل اصلی بیداری اسلامی است.

حجت الاسلام ولایی خاطر‌نشان کرد: بیداری اسلامی، جنبش وال استریت و ورشکستگی صنایع مختلف غرب نشان از تغییر معادلات جهانی به نفع اسلام با تدابیر رهبری است، به عبارت دیگر رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی در ولایت فقیه نهفته است.

وی با بیان این‌که ستون خیمه حکومت اسلامی ولایت فقیه است، اظهار داشت: جریان انحرافی همسو با استکبار جهانی می کوشد که در راستای تحقق اهداف استثماری استکبار جهانی از نفوذ معنوی ولایت فقیه در جامعه بکاهد و تا زمانی که مردم ما از بصیرت سیاسی برخوردارند آنها نخواهند توانست به اهداف شیطانی خود نایل شوند بلکه مانند سران فتنه مورد نفرت مردم غیور ایران اسلامی واقع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که غرب و به خصوص آمریکا و ر‍ژیم صهیونیستی هیچ‌گاه از تهدید و تحریم علیه ایران اسلامی نتیجه‌ای نگرفته‌اند، گفت: در ‌سال‌های قبل از انقلاب، رژیم دیکتاتوری پهلوی نوکر غرب بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و نفوذ آمریکا و غرب در منطقه روز به روز محدوتر و کمرنگ‌تر شد، این امر به برکت شرفی است که ولایت امر به این مملکت بخشیده است.

حجت الاسلام ولایی در پایان با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، خاطر‌نشان کرد: مردم بایستی با هوشیاری و محک قرار‌دادن فتنه 88 و با انتخابی صحیح، کسانی را که به هر‌گونه‌ای ‌با جریان فتنه ارتباط دارند و یا در کوران حوادث سکوت اختیار کرده بودند را از صحنه رقابت کنار بزنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از حجت الاسلام محدث نیا، حجت الاسلام برزگر به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند معرفی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات