۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۸۹۶
امام جمعه شهر کرد:

حضور مردم در صحنه عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد،‌ وحدت و حضور مستمر مردم در صحنه را عامل خنثی سازی نقشه های دشمنان دانست و بر ضرورت حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد.
حضور مردم در صحنه عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از 22 بهمن به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی از جهات عدیده دارای برکات و دستاوردهای فراوان بوده و هست.

امام جمعه شهر کرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمتی الهی است و به برکت آن اسلام و مردم ایران حیات تازه ای یافتند، اظهار داشت:‌ به برکت انقلاب اسلامی ایران خدای سبحان امت اسلامی را در کنار یکدیگر قرار دارد و بیداری اسلامی به جایی رسیده است که بسیاری از طاغوت ها ظرف یکسال گذشته از تخت ظلم وستم به زیر کشیده شدند.

وی تاکید کرد: به برکت نظام اسلامی امروز استکبار جهانی در نهایت ذلت و ضعف قرار دارد و از ایران اسلامی به عنوان ام القرای اسلام تقاضای مذاکره می کنند و به التماس کردن افتاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تحسین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف، ابراز داشت: پیشرفت های علمی ایران اسلامی در حدی است که به اعتراف بیگانگان رتبه اول علمی منطقه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اقبال به اسلام امروز بیش از هر زمانی شده است،‌ تصریح کرد:‌ تمام اینها به برکت مولودی است که خدای تعالی در این مقطع به ملت ایران عطا کرده است و همه باید قدر این موهبت را دانسته و شکر آن را بجای آوریم.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: امت اسلامی و مردم در این شرایط می دانند که باید بر پیوند خود با نظام بیش از گذشته بیفزایند تا شاکر این نعمت باشند چرا که ‌دشمن هیچ گاه دست از مکر و مکاری برنداشته است.

نماینده ولی فقیه در شهر کرد با تاکید بر اینکه دشمنان ‌در اوج نا امیدی و ضعف نیز بر طبل دشمنی می کوبند و سعی در سنگ اندازی در مسیر نظام دارند، خاطرنشان کرد: در این شرایط نباید از توطئه دشمنان غافل شویم، بلکه باید با بصیرت و همدلی توطئه آنها را خنثی کنیم.

امام جمعه شهر کرد‌ وحدت و حضور مستمر مردم در صحنه را عامل خنثی سازی نقشه های دشمنان دانست و تاکید کرد: مردم در سالگرد انقلاب اسلامی به صحنه خواهند آمدند و بار دیگر از نظام اسلامی و آرمان های والای آن حراست و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات