۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۲۴۳
با حضور اقلیت های دینی و مذهبی؛

همایش بزرگ عزم و بزم حضور در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همایش «عزم و بزم حضور» با حضور اقشار مختلف مردم از اقلیت های دینی و مذهبی و جمعی از مسؤولان و روحانیون استان در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز در همایش «عزم و بزم حضور» با حضور اقشار مختلف مردم از اقلیت های دینی و مذهبی و با حضور جمعی از مسؤولان و روحانیون استان در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد، گفت: این همایش با هدف تبیین اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم استان در انتخابات 12 اسفند و نمایش اقتدار، همبستگی و اتحاد اقشار مختلف مردم و قومیت های آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به وحدت و همبستگی اقیلتهای دینی و مذهبی استان در صحنه های مهم سیاسی کشور خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی با تنوع فرهنگی و قومی همیشه با پشتیبانی از ولایت فقیه برگ های زرینی از اتحاد و همدلی را به یادگار گذاشته اند.

حجت الاسلام کریمی با بیان این که مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان غربی گوش به فرمان رهبری در 12 اسفند نیز حماسه ای دیگر از حضور پرشور را خلق خواهند کرد، افزود: مرم استان روز جمعه متحد و همدل در عرصه حاضر شده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

این مسؤول از برگزاری جشنوراه مستند انتخابات خبر داد و اظهار کرد: فعالیت های خبرنگاران و عکاسان و مستند سازان از روز رای گیری در آذربایجان غربی در قالب یک جشنواره به مسابقه گذاشته می شود.

وی ادامه داد: جشنواره مستند انتخابات با هدف تجلیل از هنرمندانی صورت می گیرد که حماسه حضور مردم در انتخابات را به شیوه های هنری و مستند ثبت و ضبط خواهند کرد.

در این همایش بزرگ اقشار مختلف مردم از اقیلت های دینی و مذهبی با سردادن شعارهای کوبنده در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر حضور پرشور و گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کردند./936/پ202/س

ارسال نظرات