۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۳۴۴
مدیر مرکز مباحثات فقهی جوادالائمه مشهد:

نمایندگان اصلح و قانونگذار حیثیت کشور و نظام را قوت و قدرت می‌بخشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز مباحثات فقهی جوادالائمه(ع) مشهد اظهار داشت: انتخابات حق آحاد مردم است و حمایت از انتخابات و پافشاری کردن بر آن مایه ابهت و عظمت انسان است.
حجت الاسلام تقوي
حجت الاسلام علی اصغر تقوی، مدیر مرکز مباحثات فقهی جوادالائمه مشهد و عضو اتاق فکر تبلیغ استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا مشهد، با بیان این که خداوند متعال در آیه شریف ای می فرمایند «ان تنصرالله ینصرکم»، گفت: خداوند در این آیه قرآن می فرماید «اگر خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می کند»، خداوند چه نیازی به یاری ما دارد جز اینکه دین او را یاری کنیم و امروز یاری دین خدا ثبات قدم در راه انقلاب اسلامی است که به اسلام و دین برترین خدمات را داشته است.

وی با ذکر این که شرکت حداکثری در انتخابات یاری انقلاب است و نصرت انقلاب نصرت دین الهی است، ابراز داشت: امروز خشنودی خداوند و پیامبران و ائمه اطهار(ع) در گرو حمایت و پشتیبانی از دین خدا است و قانون گذار از مؤمن و مسلمان متعهد انقلابی در مجلس می تواند آبرو و حیثیت کشور و نظام را قوت و قدرت بخشد و اگر اصلح انتخاب نشود می تواند آب به آسیاب دشمن نظام بریزد.

این استاد حوزه علمیه مشهد خاطرنشان کرد: حضور در عرصه انتخابات دفاع از شخص، گروه، حزب و جریان خاصی نیست بلکه دفاع از اصل نظام و حیثیت جمهوری اسلامی و کیان مسلمانان است؛ در شرایط حساس منطقه و آن چه در اطراف ما می گذر هر عقل سلیمی برخود فرض می داند که در انتخابات شرکت کرده و حضور پررنگ در عرصه دفاع از کیان نظام داشته باشد.

وی افزود: نتیجه حضور پرشور مردم در روز رأی گیری و انعکاس آن در رسانه‌های جهانی قطعا منافع و شیرینی آن را خود ملت می‌چشد و بیانگر قدرت و قوت ملت است و مسؤولان را در گفتگوهای جهانی و مبادلات سیاسی و گفتمان‌های بین‌المللی قوی و نیرومند و با پشتوانه مردمی مواجه می‌کند، از این رو سربلندی و عزت ملتی بر همه داشته او ترجیح دارد.

حجت الاسلام تقوی با یادآوری این که قرآن ما را بر شکر نعمت توصیه می کند، بیان کرد: شکر نعمت افزایش نعمت را به دنبال دارد و چه نعمتی بالاتر، بهتر و برتر از نظام مقدس جمهوری اسلامی که شکر این نعمت اگر انجام شود سرافرازی ملت و حکومت است و اگر کفران شود به طور یقین ذلت را در پی دارد و شکر نعمت نظام با حضور در عرصه انتخابات معنی پیدا می کند.

وی اظهار داشت: حضور پرشور ملت و حضور در عرصه هایی که تأثیر مثبت دفاعی از نظام را در پی دارد موجب ایجاد انرژی و امید به بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

مدیر مرکز مباحثات فقهی جوادالائمه مشهد نیز گفت: دین شناسی، علم و آگاهی، بصیرت و تقوی از ویژگی های بارز ملت شریف ایران است و ملتی با چنین ویژگی هایی تحت هیچ شرایطی حتی در سخت ترین شرایط انقلاب خویش را بدون پشتوانه نخواهند گذاشت.

وی با بیان این که دفاع از حق شخصی و حقوق عمومی به شخص ابهت و قوت می بخشد، متذکر شد: انتخابات حق آحاد مردم است و حمایت از انتخابات و پافشاری کردن بر آن مایه ابهت و عظمت انسان است در عین حالی که دفاع از حق شخصی و عمومی خود عبادت است، همانگونه که امر به معروف و نهی از منکر عبادت است، بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی و اجتماعی دفاع از حق، اتحاد میان جامعه اسلامی، دفاع از خواسته های مشروع ملی و دینی، نشر احکام الهی در جهان و یاری از مظلومان و مستضعفان عبادت است و همه این ها در انتخابات متجلی می شود و دست یافتنی است./968/ت302/س
ارسال نظرات