۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۳۶۳
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌ اردبیل:

شاخص های ولایی راهگشای انتخاب اصلح است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: حضور حداکثری مردم به عنوان وظیفه ملی تضمین کننده سلامت انتخابات است.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام کاظم معاضدی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه اردبیل اظهار داشت: برای انتخاب هر نماینده ای نیازمند بینش و بصیرت و یا توجه به شاخص های ارائه شده از سوی بزرگان و افراد مورد وثوق هستیم.

وی با بیان این که شاخص های ارایه شده از سوی ولایت فقیه راهگشای انتخاب اصلح است، افزود: معیاری که رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کردند، بهترین ملاک و معیار برای انتخاب نماینده ای دلسوز، متدین، متخصص و مردمی است، جوانان در تبعیت از این رهنمودها بایستی شایستگان را راهی مجلس کنند.

حجت‌الاسلام معاضدی تبیعت از ولایت را رمز سعادت دنیا و آخرت دانست و گفت: پشتیبانی از خط ولایت و توجه به شاخص های انتخاب اصلح می‌تواند منجر به گزینش برترین‌ها شود، اصلح‌ترین فرد کسی است که منافع کلان جامعه را فدای نگاه‌های چند روزه دنیا نکند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل یکی از معیارهای توصیه شده از سوی مقام معظم رهبری را وابسته نبودن نامزدهای انتخاباتی به کانون‌های قدرت و ثروت دانست و ادامه داد: آنان که بی حساب برای پیروزی در انتخابات پول خرج می‌کنند، به یقین وابسته به این قطب‌های قدرت و ثروت هستند که هرگز مردم به آنها اقبال نشان نمی‌دهند، چراکه خود اهل درد نیستند.

وی با تاکید بر این که نماینده مجلس باید منافع کشور را به منافع شخصی ترجیح دهد، افزود: پایبندی به ولایت، داشتن بصیرت، در نظر گرفتن مصلحت عمومی جامعه، امانتداری از شاخصه‌های دیگر کاندیدای اصلح است که در این بین نباید وعده دروغ و یا برخی اهداف ناشایست را دنبال کند.

حجت‌الاسلام معاضدی در بخش دیگری از سخنان خود حضور حداکثری مردم به عنوان وظیفه ملی را تضمین کننده سلامت انتخابات دانست و افزود: سلامت انتخابات در ایران نشات گرفته از تنوع انتخاب و رعایت اصل امانتداری و بصیرت است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با تأکید بر این که در صحنه انتخابات هرگز هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، افزود: قرار نیست نامزد انتخاباتی که به دنبال نمایندگی ملت است، به هر قیمتی رأی بیاورد و به دروغ وعده‌های غیرواقع و ناممکن به مردم دهد./935/پ202/س
ارسال نظرات