۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۹۴۹
امام جمعه کرمانشاه:

مردم با تمام وجود پای نظام و آرمان ها ایستاده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،‌ حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشان دهنده عزت و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این حماسه در داخل و خارج از کشورهای پیام های بسیاری را به همراه داشت.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات با شکوه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی پیام ها و تحلیل های متعددی دارد.

وی با اشاره به ابعاد خارجی حماسه با شکوه مشارکت مردم در انتخابات 12 اسفند،‌ ابراز داشت: در روز انتخابات هم لحن خانم کلنیتون و هم ادبیات اوباما عوض شد و هر دو ابراز کردند که فناوری هسته ای جمهوری اسلامی ایران اتمی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: این مهم تنها یکی از آثار و برکات حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای بود، در پی حضور با صلابت مردم در انتخابات در داخل کشور نیز ضد انقلاب و مخالفان مایوس شدند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در این موقعیت و در شرایط بین المللی کنونی کم نظیر و تاثیر گذار بود،‌ یادآور شد: عنایات الهی و تاکیدات مقام معظم رهبری و بیداری و بصیرت مردم باعث شد که همه اقشار به صحنه امدند و رای خود را به صندوق انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین علما حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس را دربردارنده پیام های متعدد برای مسؤولان دانست و بیان داشت:‌ مسؤولان بدانند مردم با تمام وجود پای نظام هستند و باید بیش از پیش در عرصه های مختلف به آنها خدمت کرد و به ویژه گرانی و تورم را برطرف نمود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در واکنش به اظهارات یکی از شخصیت های نظام درباره سلامت انتخابات نیز گفت: سالم ترین انتخابات را کشور ما دارد، از ابتدای انقلاب بیش از سی انتخابات در کشور برگزار شده است که سالم ترین و محکم ترین انتخابات ها بوده است و بنابراین با این وجود جایی برای این گونه اظهار نظرها باقی نمی ماند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات