۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۸۶۸

هشتمین دوره آزمون سراسری قرآن در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در اول اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می شود.
قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در اول اردیبهشت ماه سالجاری در تبریز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: این آزمون با حضور دوهزار و 500 فعال قرآنی و همزمان با سراسر کشور در سیزده حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره در 10 سطح شامل صرف، نحو، صرف و نحو مقدماتی، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء، کل قرآن کریم، ‌مفاهیم مقدماتی، تکمیلی و نوجوانان برگزار می شود.

داننده توجه به مسائل قرآنی و تقویت این حوزه را در رأس برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با رویکرد قرآنی سعی در توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و تبیین و گسترش آن دارد.

وی ضبط ترتیل تصویری قرآن کریم، برگزاری جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی، جشنواره تصویرگری قصص قرآن و ده ها برنامه دیگر با موضوع قرآن و نماز را از اهم فعالیت های این اداره کل در حوزه قرآن عنوان کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ، ‌ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ساعت 9 صبح اول اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود./935/د103/س
ارسال نظرات