۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۱۲۸

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با آیت الله علم الهدی

خبرگزاری رسا ـ اعضای شورای اسلام شهر مشهد ظهر امروز با آیت الله علم الهدی، امام جمعه شهر مشهد دیدار کردند.
آيت الله سيداحمد علم الهدي امام جمعه مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای شورای اسلام شهر مشهد صبح امروز با آیت الله علم الهدی، امام جمعه شهر مشهد در سال 91 دیدار کردند.

در این دیدار، مهندس پژمان، شهردار مشهد به ارائه گزارشی از فعالیت های شهرداری در سال 90 پرداخت و آیت الله علم الهدی نیز نظریات خود در خصوص برخی از موارد مدیریت شهری را به اعضای شورای شهر تذکر داد.

آیت الله علم الهدی در این جلسه گفت: در جامعه ما افراد، به جهت زحمات شخصی شان کمتر مورد تقدیر قرار می گیرند، اما در مورد اشخاص و مسؤولیت های آن ها کمتر تقدیر شخصی صورت می گیرد و این امر به جهت افزایش اجر الهی است، زیرا لطف به مراتب ارزشمند تر از آن است که مردم بخواهند قدردانی کنند.

وی با بیان این که شورای شهر علی رغم شرح وظایفی که در قانون مشخص شده متأسفانه با آن گستره در فرهنگ جامعه ما مطرح نیست، تصریح کرد: این امر بدین جهت است که شخصیت فرهنگی پایین تر از شخصیت قانونی شده و آن هم به خاطر مشکلات مدیریت شهری است که معمولا مردم، شورای شهر و شهرداری را مسائل شهرداری می دانند در حالی که حوزه فعالیت ها در این خصوص گسترده تر است.

مهندس پژمان در این جلسه گفت: شهرداری تلاش کرده است که شهر را به قابلیتی برساند که هم نظر زائران و هم شهروندان جلب شود. شهرداری در همه ابعاد خدمات قابل توجهی در ارائه خدمت به مردم ارائه کرده و تفاوت ها موجود در شهر را تا حد امکان کاهش داده است و قاعدتا در حوزه اداره شهر و خدماتی که شهرداری ارائه می کند هیچ تفاوتی در طبقات اجتماعی شهر وجود ندارد، زیرا که میزان سرمایه گذاری درپایین شهر به مراتب بیشتر از بالای شهر است و تلاش بر این است که کسب رضایت مردم را داشته باشیم و مردم نسبت به مدیریت شهری و نظام نگاه خوبی پیدا کنند و این احساس را نسبت به مجموعه اقدامات مملکت تلقی می کنند.

وی افزود: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتم، ایشان فرمودند «آبرو و اعتبار ما به مسلمانی است و هر چه داریم از این خاندان است و کار کردن در هر جای جمهوری ایران ثواب است، ولی کارکردن در این شهر اجر و ثوابی دارد و کار در این شهر موجب آبروی برای امام رضا(ع) می شود»، لذا تلاش شهرداری بر این است که این نظرات را در همه ابعاد جدی بگیرد و مردم که پشتوانه این نظام هستند خوشنود باشند./968/پ202/س
ارسال نظرات