۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۱۰۱
امام جمعه سراب:

خواب سردمداران کشورهای حاشیه خلیج فارس تعبیر نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: خلیج فارس بخش انفکاک ناپذیری از تاریخ کهن ایران بوده و وقایع تاریخی قابل تحریف و تغییر نمی باشند.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب ،حجت الاسلام علی اکبر اکرمی،امام جمعه سراب در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: خلیج فارس بخش انفکاک ناپذیری از تاریخ کهن ایران بوده و وقایع تاریخی قابل تحریف و تغییر نیستند.

وی افزود: خواب خوش سردمداران کشورهای حاشیه خلیج فارس در جعل نام خلیج فارس با تشکیل چند جلسه و صدور بیانیه های کذایی تعبیر نخواهد شد و نام تاریخی خلیج فارس همیشه فارس خواهد ماند.

خطیب جمعه سراب با هشدار به کسانی که در راستای مطامع دنیوی در صدد ریختن آبروی مؤمنان هستند یادآورشد: ریختن آبروی م‍ؤمن نه تنها هم‌سنگ ریختن خون اوست بلکه از آن بالاتر نیز می باشد، به این گونه افراد توصیه می کنیم به خاطر منافع زودگذر دنیوی گناهی سنگین‌تر از قتل مرتکب نشوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه با تشکر از مردم به خاطر تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه، ابرازداشت: پیوند مردم مسلمان ایران و اهل بیت(ع) پیوندی آسمانی و ناگسستنی است.

امام جمعه سراب در عین حال از مردم خواست تا در ایام رحلت ائمه معصومین در حفظ شئونان مربوط به این ایام مراقبت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، گفت: مقام استادی و معلمی در ردیف مقام های معنوی قرار دارد و تکریم این عزیزان لازم و ضروری است. امام جمعه سراب همچنین مصادیقی از این احترام و تکریم را از سوی بزرگان دینی جامعه بیان کرد ./949/پ202/ج
ارسال نظرات