۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۵۹۷

ویژه برنامه‌های رادیو معارف برای 14 و 15 خرداد

خبرگزاری سا ـ «یاد یار»، «امین امام» و «نیمه خرداد» از جمله ویژه برنامه‌های گروه خبر و برنامه‌های سیاسی برای ایام 14 و 15 خرداد است.
راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری مد ظله العالی از تدارک سه ویژه برنامه برای ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.

احمد عارفخانی افزود: به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه «یاد یار» به صورت زنده از ساعت 8:30 تا 13 روز 14 خرداد تدارک دیده شده است که در این برنامه سخنان مقام معظم رهبری از حرم حضرت امام رحمت الله علیه به صورت زنده برای مخاطبان فهیم رادیو معارف پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد در این برنامه به موضوعاتی مانند ساده زیستی و صیانت از بیت المال، تاکید بر خودباوری و خودکفایی با موضوع اعتماد به نفس اجتماعی، قانون گرایی و بی اعتمادی به دشمن و رفتار فعالانه در مقابل رفتار منفعلانه از دیدگاه امام راحل پرداخته خواهد شد.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف همچنین از ویژه برنامه «امین امام» با موضوع دوراندیشی مقام معظم رهبری در مباحث مختلف داخلی و خارجی و شجاعت ایشان در قالب موضوعاتی مانند بصیرت، توکل و شکست ناپذیری در مقابل دشمنان خبر داد و افزود این برنامه 15 و 16 خرداد از ساعت 8:40 به صورت تولیدی پخش خواهد شد.

احمد عارفخانی در ادامه با اشاره به تقارن یوم الله 15 خرداد با روز خجسته میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام گفت: به همین مناسبت ویژه‌برنامه « نیمه خرداد» با موضوع بررسی نقش محوری روحانیت و مراجع معظم تقلید در هدایت افکار عمومی و نیز دستاوردهای قیام پانزدهم خرداد برای پخش آماده شده و در ساعت 11:15 روز پانزدهم خرداد روی آنتن خواهد رفت./927/د102/ع

ارسال نظرات