۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۳

تا اردیبهشت ماه؛

خبرگزاري رسا ـ به زودی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، موضوعات پایان نامه های سطح سه را به مدارس علمیه اعلام می کند.
تا اردیبهشت ماه؛

صدیقه افشار، مدیر سازماندهی تحقیقات حوزه علمیه خواهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: موضوعات پایان نامه های سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه علمیه خواهران اعلام می شود.


وی با بیان این که امسال برای نخستین بار طلاب مقطع کارشناسی ارشد حوزه های علمیه خواهران فارغ التحصیل می شوند، افزود: براساس مصوبه این مرکز بانوان طلبه باید جهت دریافت مدرک سطح سه، رساله علمی خود را به این مرکز ارائه کنند، بر همین اساس موضوعات پایانی به طلاب ارائه خواهد شد.


افشار خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، پنجاه موضوع پایان نامه در هر رشته برای بانوان طلبه تا اول اردیبهشت ماه به مدارس علمیه اعلام می شود و خواهران طلبه می توانند به دلخواه یکی از موضوعات را انتخاب کنند.


وی یاد آور شد: بانوان طلبه افزون بر موضوعات اعلام شده می توانند موضوع دیگر نیز انتخاب کنند؛ ولی این موضوع باید در مدرسه علمیه مربوطه مورد تایید و بررسی قرار گیرد.


گفتنی است، نخستین دوره مقطع کارشناسی ارشد حوزه های علمیه خواهران در دو رشته فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی در سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظرات