۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۲۹۹

برگزاری سالگرد شهادت سردار هور در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سالگرد شهادت سردار علی هاشمی صبح امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، مسؤولان لشکری، استانی و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار شد.
سالگرد شهادت سردار علي هاشمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم سالگرد شهادت سردار شهید علی هاشمی صبح امروز با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، مسؤولان لشکری و استانی و اقشار مختلف مردم در حسینه ثارالله اهواز برگزار شد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در این مراسم با اشاره به این که جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار جلوی دشمنان بعثی ایستادند، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما باید امروزه همانند دوران دفاع مقدس جلوی دشمنان و استکبار جهانی و به خصوص تهاجمات فرهنگی مقابله کنند.

وی به مقاومتی که شهدا در دوران جنگ تحمیلی از خود نشان دادند، اشاره کرد و گفت: در آن دوران همه دنیا با هم متحد شده تا ملت و امام خمینی(ره) را تسلیم کنند؛ اما این نیت و تفکر شوم به ثمر نرسید و مردم ما به پیروزی قاطع رسیدند.

شاهوار پور ادامه داد: مقابله با دشمن امروزه هنوز ادامه دارد و می توان گفت که استکبار جهانی به نیروگاه ها و انرژی هسته ای ملت ما چشم دوخته است و در این باره حدود ده سال مذاکرات هسته ای ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به مظلومیت کشور فلسطین تأکید کرد: کشور ستمدیده فلسطین با احاطه قدرت‌های پوشالی جهان و به خصوص اسرائیل غاصب بر این کشور مستضعف، زجرهای زیادی را تحمل می کند..

وی افزود: اسرائیل غاصب می خواهد کشور فلسطین را صاحب شود و پایگاه های انتشار دین یهودیت را در آن مستحکم کند و ان شاءالله این نیت شوم به ثمر نخواهد رسید.

شاهوار پور تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس مظلوم بودند و این مظلومیت ناشی از این بود که دشمن بعثی با پیشرفته ترین سلاح های به سوی رزمندگان ما آمده بود.

فرمانده سپاه ولی عصر(ج) خوزستان با اشاره به رشادت های سردار علی هاشمی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آن زمان و در آن خفقانی که دشمن به وجود آورده بود، عبور از هور در محاسباتی آن دوران،کاری محال و غیر ممکن بود، ولی سردار علی هاشمی با عبور دادن یک لشکر از هور این محال بودن را ممکن ساخت.

شاهوار پور ابراز داشت: بدست آوردن هور العظیم و جزایر مجنون توسط رزمندگانمان در آن دوران، برگ برنده ی ما در جنگ بود./9458/پ202/س
ارسال نظرات